INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Letošní Osobnost českého direct marketingu vybere odborná porota z pětice finalistů. Na short list se ve třetím ročníku soutěže probojoval Evžen Drtina z agentury Wunderman, Matthias Fink z holdingu Halens, Aleš Hýbner z Teleperformance, Zbyněk Rehart z České mailingové společnosti a Aleš Zavoral z Alzy.cz. Do pozice Osobnost českého direct marketingu, tedy do pomyslné síně slávy, se vyhlašovatel soutěže Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) snaží postupně vybírat osobnosti, které se významnou měrou zasloužily o rozvoj českého přímého marketingu.

Protože se direct marketing vyvíjí a posunuje od klasické reklamní nabídky v papírové podobě distribuované poštou k digitální, šířené často online, byl okruh výběru takových osobností relativně velmi široký a zahrnoval obory od kreativního přímého a interaktivního marketingu, přes poštovní služby, lettershopy, databázový a věrnostní marketing, call centra, internetový a mobilní marketing až po zásilkový a internetový obchod. „Nicméně i zde je prostor otevřený. Do budoucna si klidně dovedu představit, že se vítězem stane osobnost, která se direct marketingu dlouhodobě úspěšně věnuje v nějaké společnosti ze zcela jiného oboru, například v bance," řekl ředitel ADMAZ Tomáš Hájek.

V prvním ročníku byl do directmarketingové síně slávy uveden Luboš Beniak (Reader´s Digest), ve druhém ročníku pak Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé). Třetí osobnost českého direct marketingu ADMAZ vyhlásí na konferenci Call centra 2011, která se uskuteční 29. listopadu v pražském hotelu Grand Majestic Plaza.

Jedenáctý ročník konference se poprvé zaměří na otázky propojení call center se sociálními sítěmi. Program však bude standardně zahrnovat i další témata, jako například spolupráce interního a externího call centra, analýza hlasového projevu či kvalita jako klíčový faktor úspěchu.

Stručné představení finalistů (podle abecedy):

Evžen Drtina (Wunderman)

Do komunikační oblasti vstoupil v roce 1993 díky reklamní agentuře Young and Rubicam, kde zastával pozici Client Service Director. V roce 1999 se stal generálním ředitelem agentury Wunderman, zaměřené na direct marketing a CRM, kde pracuje dodnes. V roce 2009 získal „malého delfína" v rámci soutěže Marketér roku.

Matthias Fink (Halens)

Od roku 1994 pracoval na různých pozicích ve společnosti Quelle. Od roku 2005 spojil svou kariéru s Quelle Česká republika jako její jednatel. Po rozpadu skupiny Arcandor (Quelle) se stal jedním z jednatelů nástupnické společnosti Halens ČR a následně byl jmenován generálním ředitelem Consortio Fashion Group (Halens Holding).

Aleš Hýbner (Teleperformace Česká republika a Slovensko)

Od roku 1997 pracuje ve společnosti Lion Teleservices CZ, která zajišťuje outsourcing služeb call centra v České republice a na Slovensku. V současnosti jako ředitel. Firma se v roce 2004 stala součástí holdingu Teleperformance, světové a evropské jedničky v oboru call center. Od roku 2000 je členem představenstva Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ).

Zbyněk Rehart (Česká mailingová společnost)

Spoluzakladatel a ředitel společnosti. Je jedním ze špičkových odborníků v oblasti přímého marketingu, IT technologií a databázového managementu. Stará se o celkové vedení firmy, veškeré inovace a technologický rozvoj všech tří divizí společnosti.

Aleš Zavoral (Alza.cz)

Zakladatel dnes pravděpodobně největší internetové obchodní společnosti s obratem přes pět miliard korun. V roce 2000 založil elektronický obchod propojený s webovými stránkami. V roce 2004 vznikla akciová společnost Alzasoft, později při rebrandingu přejmenovaná na Alza.cz. Jejím současným vlastníkem je kyperská investiční společnost, v níž má Aleš Zavoral podíl.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Zásilkový obchod (zpravidla v měsíci říjnu), E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3