INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Najít vhodný firemní zájezd, restauraci či penzion pro firemní akce zabere mnoho času. Příliš energie stojí také zajištění populárních teambuildingových akcí a wellness pobytů. Nejrychlejším a cenově často nejvýhodnějším řešením je využití specializovaných poptávkových serverů. Možnost nechat si najít tyto služby na míru nabízí i server ePoptávka.cz, na kterém je momentálně registrováno téměř 200 tisíc podniků působících ve více než 1 000 oborech a odvětvích.

„Poptávkové servery se staly velmi užitečným a vyhledávaným pomocníkem pro firmy i jednotlivce. Ideální je využít systém elektronických poptávek i při hledání firemních akcí. Aby obstály ve velké konkurenci, nabízejí zde firmy své služby za nižší cenu než je běžné," uvedl Otto Kočí, produktový manažer společnosti B2M. „Na internetu můžete často ušetřit až 30 % oproti původní ceně. Každým měsícem se počet nově zaregistrovaných firem na poptávkových serverech zvyšuje. Z vysokého počtu nabídek je možné snadno najít poptávku na míru v co nejvyšší kvalitě a za mnohem nižší cenu."

Portfolio nabídek na serveru ePoptávka.cz zahrnuje mnoho oblastí. V rámci cestování a dopravy uživatelé mohou velmi snadno najít letní dovolené, horské chaty i letenky pro větší počet osob do nejrůznějších světových letovisek. „Poptávky na hromadné zájezdy od 30 do 100 osob k moři či na hory nejsou u nás žádnou výjimkou," dodává Otto Kočí. „Výběr je opravdu pestrý. Firmy i jednotlivci u nás poptávají zájezdy od Krkonoš a Českomoravské vrchoviny až po Bulharsko a Thajsko."

Firmy si oblíbily vyhledávání ubytovacích kanceláří vhodných ke školením a firemním oslavám. Firemní teambuildingy a wellnes pobyty se staly další atraktivní oblastí na poptávkových serverech. V rámci oblasti cestování a dopravy se poptávají i dopravní služby. Pomocí poptávkových serverů lze snadno zajistit nákladní automobilovou dopravu ve vnitrozemí i do zahraničí.

Z vysokého počtu nabídek je možné snadno najít poptávku na míru v co nejvyšší kvalitě a za mnohem nižší cenu než jinde na trhu. Uživatelům poptávkových serverů tak nezbývá než v klidu čekat na zajímavé a cenově dostupné podle jejich přání.

Princip online poptávkových systémů

Po zadání konkrétní poptávky do systému, je poptávka zkontrolována našimi operátory a rozeslána registrovaným dodavatelům dle poptávané oblasti. Ke každé zadané poptávce jsou přiřazeny relevantní nabídky dodavatelů. Pak už je jen na zákazníkovi, jakou z nich si vybere. Zákazníci tak velmi rychle a pohodlně mohou sehnat přesně ty produkty, které hledali. Ušetří tak svůj čas i peníze.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3