INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Foto předání oceněníInformační technologie patří k oblastem s nejrychlejším růstem a největším tempem změn. V posledních letech však existuje technologie, která i v porovnání s ostatními v této branži, roste extrémně rychle.

Je to cloud. V cloudu lze provozovat nejrůznější produkty, tedy pochopitelně též ERP systémy. Proto i lídr na trhu podnikových informačních systémů, Asseco Solutions, poskytuje již řadu let svým klientům možnost provozovat své ERP systémy HELIOS v cloudu. Po dobu posledních osmi let se tak děje ve spolupráci se společností Geetoo, díky níž vzniklo cloudové řešení ERPORT.

Výsledkem dlouhodobé spolupráce mezi producentem ERP systémů HELIOS, Asseco Solutions, a expertem na multicloudová řešení, Geetoo, je však nejenom spokojenost zákazníků, ale navíc i již třetí ocenění Partner roku, které společnost Asseco Solutions od Geetoo získala letos v květnu.
 
„Pro společnosti, které využívají nejen HELIOS, je cesta do ERPORTu tím správným rozhodnutím. Jednak nabízí velkou flexibilitu pro změnu prostředků dle aktuálních potřeb, ale i pro budoucí růst. Zároveň důkladně dbáme na bezpečnost dat. Tato témata aktuálně odbornou veřejností rezonují nejvíce a odráží se to právě na úspěchu Asseco Solutions,‘‘ říká Jakub Herink, obchodní ředitel Geetoo.

Během let, kdy společnost Asseco Solutions nabízí cloudovou infrastrukturu ERPORT, se počet jejích zákazníků více než ztrojnásobil. Společnost je v cloudovém světě již stabilním hráčem. O této skutečnosti ostatně vypovídají i konkrétní čísla. V letošním roce se oproti loňskému roku předpokládá růst tržeb z produktů v cloudu o 31 %, přičemž v rámci řešení ERPORT by měl nárůst činit 24 %. To vyplývá z částky, kterou zákazníci systémů HELIOS za služby v cloudu ročně utratí. V rámci ERPORTu se může Asseco Solutions pochlubit již 250 zákazníky, kterým byla tato služba nasazena. I to je důvodem, proč obrat společnosti vzrostl v loňském roce o více než 20 %.

„Doby, kdy si firmy nedovedly představit, že by své systémy a svá data měli „kdesi v cloudu“, už je dávnou minulostí,“ říká Michal Andraško, obchodní ředitel Asseco Solutions. „Dnes je již všeobecně známo, že data uložená v cloudu jsou ve větším bezpečí než na vlastním serveru. Přičemž právě díky sofistikované cloudové infrastruktuře od Geetoo a službě ERPORT od Asseco Solutions mohou mít firmy opravdový pocit jistoty. A právě tuto výhodu si čím dál více našich zákazníků uvědomuje. “

Foto:
Ve čtvrtek 18. května proběhlo v sídle Asseco Solutions předání ceny Geetoo Partner roku.
Na fotografii zleva: Michal Andraško (Asseco Solutions) a Jakub Herink (Geetoo)

Geetoo
Společnost Geetoo se v oblasti IT pohybuje již skoro dvacet let. Je průkopníkem cloudových technologií v Česku, kterým se věnuje již jedenáctým rokem. Díky provozu vlastního cloudu má velké zkušenosti, které předává svým zákazníkům při nastavování multicloudové strategie. Mimo to se ale věnuje komplexnímu zajištění hardwaru, moderním aplikacím, kubernetes a dalším moderním technologiím. Kromě lokálního trhu působí Geetoo i v dalších evropských zemích, např. Slovensku, Velké Británii, Francii nebo Itálii. O úspěších společnosti hovoří roční obrat kolem 600 mil. Kč nebo prestižní ocenění Cloud Provider roku 2022 udělené společností VMware.

Bližší informace naleznete na www.geetoo.com 

Asseco Solutions 
Společnost Asseco Solutions, a.s. je největším producentem podnikových informačních systémů na českém a slovenském trhu a v roce 2020 oslavila 30 let od svého vzniku. Softwarová řešení z její produkce jsou distribuována i na dalších trzích v rámci střední Evropy. Společnost se zabývá nejen vývojem, ale také implementací a podporou specializovaných systémů pro organizace všech velikostí v nejrůznějších oblastech jejich působení. Produktové portfolio sahá od informačních systémů pro nejširší spektrum podniků, zabývajících se výrobou, obchodem či službami, přes produkty pro oblast veřejné správy, až po produkty pokrývající specializované potřeby firem, jako je například televizní produkce. Všechny produkty jsou doplněné širokou nabídkou služeb a partnerských řešení. Kromě základních modulů a funkcionalit poskytují též aplikace pro jednotlivé oblasti podnikání, tzv. „oborová řešení“. Asseco Solutions je nositelem certifikátu kvality ISO 9001:2015 a ISO/IEC 27001:2013 a je členem nadnárodní skupiny Asseco Group.  Obrat Asseco Solutions, a.s. za poslední fiskální rok 2022 činil 723 mil. Kč a pracovalo v ní 405 osob. 

Poslání společnosti Asseco Solutions 
Vnášíme dlouhodobě klid do firem a inspirujeme je k rozvoji. Společně s našimi partnery proměňujeme práci v zábavu skrze mraky aplikací po celé Evropě.

Bližší informace naleznete na www.AssecoSolutions.com a www.helios.eu 

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3