Nová služba je určena především menším hlasovým operátorům, kteří se tak mohou s mnohem menšími počátečními investicemi stát plnohodnotným hlasovým operátorem s plným pokrytím služeb. Operátor může využívat vlastní operátorské číslo (OpID), které jedinečným způsobem určuje provozovatele hlasové sítě a slouží k identifikaci sítě mezi národními operátory pro směrování hovorů. Může využít vlastních formulářů pro přenos čísel, čímž není schovaný za větším operátorem a vystupuje před svými zákazníky sám za sebe.
Vlastní aplikace
Služba využívá vlastní IT řešení pomocí aplikace, která je prezentována vůči telekomunikačním hlasovým operátorům pevné sítě speciálním webovým portálem. Ten umožňuje iniciovat přenosy čísel mezi operátory za dodržení veškerých pravidel dohodnutých mezi provozovateli sítí. Je zde podporováno i schvalování přenosu čísel v opačném směru, a tak si může virtuální operátor sám rozhodovat o svých zákaznících. Nedílnou součástí je sledování stavu přenášených čísel během přenosu a možnost vrácení čísel původnímu operátorovi. Aplikace automaticky zajišťuje veškerou komunikaci mezi operátory a zjednodušuje vstup menších či začínajících subjektů na pole hlasových telekomunikačních operátorů fixních sítí.
Získané ocenění IT produkt 2012
Virtuální hlasový operátor již krátce po uvedení na trh získal ocenění v kategorii komunikačních produktů. Hlasovou službu Dial Telecomu ocenilo vydavatelství IDG Czech Republic a smí tak používat logo IT produkt 2012.
Výhody Virtuálního hlasového operátora:
- Portálová aplikace, která podporuje přenos čísel mezi operátory.
- Přenos čísel k operátorovi.
- Přenos čísel od operátora.
- Vrácení nepoužívaných čísel.
- Sledování stavu přenášených čísel.
- Integrováno s ostatními funkcemi portálu jako sledování počtu hovorů, ceny hovorů, vyúčtování, nastavení služeb atd.
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 600 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.
Dial Telecom také získal ocenění IT produkt 2012 za nově uvedenou hlasovou službu Virtuální hlasový operátor, a to v kategorii komunikačních produktů. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz.
(tz)