INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
IC_Prague_iFeedback_2Hotel InterContinental Prague oznamuje zavedení nového systému spokojenosti hostů, který je nainstalován ve veřejných prostorách pod značkou iFeedback. Hotel se takto ve spolupráci s BHM Media Solutions GmbH účastní pilotního projektu a stává se tak prvním hotelovým zařízením v ČR, které poskytuje takovou službu svým hostům.

V hotelu InterContinental Prague jsme si plně vědomi faktu, že naši nároční hosté mají mnoho nápadů týkající se ubytování, gastronomie a hotelových služeb. Nicméně doposud nebyly tyto nápady dostatečně komunikovány v rámci hotelového vedení. To však teď končí, protože inovativní komunikační řešení „iFeedback" je schopné zaznamenat Vaši chválu, kritiku a návrhy přímo na místě a v reálném čase a přepošle je přímo osobě zodpovídající za vyřízení těchto komentářů. Tento komunikační nástroj nám pomáhá získat velmi cennou zpětnou vazbu, pomocí které neustále zlepšujeme naše služby a zároveň uspokojujeme nároky našich hostů.

Naši hosté aktuálně naleznou v hotelu tři terminály, kde je možný přístup k iFeedback systému – foyer konferenčního sálu, hotelová hala a restaurace Primátor. Abychom umožnili co nejjednodušší práci s těmito terminály, naši recepční předávají kartičky s QR kódy hostům při příjezdu a při placení. Načtením QR kódu umožňuje hostům přístup do iFeedbacku i pomocí jejich Smartphonu čímž mohou zaslat zpětnou vazbu i tímto způsobem.

Systém iFeedback je intuitivní: po dokončení vyplnění hodnocení zvolené oblasti, např. „restaurace" nebo „pokoj" , zašle komentář do 30 vteřin zodpovědné kontaktní osobě. Používané dotazníky spokojenosti hostů, např. v papírové podobě, jsou omezeny na předem definované otázky a zpětná vazba je většinou zdlouhavá a komplikovaná. Systém iFeedback tento proces významně zkracuje a poskytuje zcela novou zkušenost a zážitek – okamžitá a pohodlná cesta poskytnutí námětů kdekoliv a kdykoliv pomocí nejnovějších technologií.

iFeedback přináší přehlednost, umožňuje monitorování kvality služeb a tím přináší udržitelnou optimalizaci procesů. Výhodou tohoto systému je též poskytnutí zpětné reakce, kdy vedení hotelu má možnost pohotově reagovat na jednotlivé komentáře hostů. iFeedback systém je jednou z dalších cest k úspěšnému zvyšování klientské loajality a úrovně hotelových služeb.

Spokojenost zákazníků patří k nejvyšším prioritám hotelu InterContinental Prague. Naším významným cílem je jednoduše, hladce a pohodlně přijímat komentáře a náměty prostřednictvím tohoto nového komunikačního kanálu. Takto získané informace jsou následně strukturovaně zpracovávány a vyhodnoceny za účelem neustálého naplňování vysokých očekávání našich zákazníků.

Informace o hotelu InterContinental Prague

Mezinárodní hotel InterContinental Prague se nachází na břehu řeky Vltavy, v centru Prahy na Starém Městě. Svým hostům nabízí 372 pokojů, z nichž je 32 apartmá, dále tři restaurace: Zlatá Praha, Primátor – který byl v březnu otevřen po kompletní rekonstrukci a nabízí nejmodernějším snídaňový buffet v Praze, live vaření a carving, dále Duke´s Bar & Café, zahradní restauraci Enjoy43, relaxační centrum Health Club&Spa InterContinental, dvoupatrové podzemní garáže s kapacitou 190 míst. Pro konání konferencí je k dispozici 13 jednacích místností včetně nově zrekonstruovaných jednacích salonků v přízemí i v 9. patře hotelu a mnoho dalších služeb, které jen může špičkový hotel nabídnout.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3