INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
IC_Prague_iFeedback_2Hotel InterContinental Prague oznamuje zavedení nového systému spokojenosti hostů, který je nainstalován ve veřejných prostorách pod značkou iFeedback. Hotel se takto ve spolupráci s BHM Media Solutions GmbH účastní pilotního projektu a stává se tak prvním hotelovým zařízením v ČR, které poskytuje takovou službu svým hostům.

V hotelu InterContinental Prague jsme si plně vědomi faktu, že naši nároční hosté mají mnoho nápadů týkající se ubytování, gastronomie a hotelových služeb. Nicméně doposud nebyly tyto nápady dostatečně komunikovány v rámci hotelového vedení. To však teď končí, protože inovativní komunikační řešení „iFeedback" je schopné zaznamenat Vaši chválu, kritiku a návrhy přímo na místě a v reálném čase a přepošle je přímo osobě zodpovídající za vyřízení těchto komentářů. Tento komunikační nástroj nám pomáhá získat velmi cennou zpětnou vazbu, pomocí které neustále zlepšujeme naše služby a zároveň uspokojujeme nároky našich hostů.

Naši hosté aktuálně naleznou v hotelu tři terminály, kde je možný přístup k iFeedback systému – foyer konferenčního sálu, hotelová hala a restaurace Primátor. Abychom umožnili co nejjednodušší práci s těmito terminály, naši recepční předávají kartičky s QR kódy hostům při příjezdu a při placení. Načtením QR kódu umožňuje hostům přístup do iFeedbacku i pomocí jejich Smartphonu čímž mohou zaslat zpětnou vazbu i tímto způsobem.

Systém iFeedback je intuitivní: po dokončení vyplnění hodnocení zvolené oblasti, např. „restaurace" nebo „pokoj" , zašle komentář do 30 vteřin zodpovědné kontaktní osobě. Používané dotazníky spokojenosti hostů, např. v papírové podobě, jsou omezeny na předem definované otázky a zpětná vazba je většinou zdlouhavá a komplikovaná. Systém iFeedback tento proces významně zkracuje a poskytuje zcela novou zkušenost a zážitek – okamžitá a pohodlná cesta poskytnutí námětů kdekoliv a kdykoliv pomocí nejnovějších technologií.

iFeedback přináší přehlednost, umožňuje monitorování kvality služeb a tím přináší udržitelnou optimalizaci procesů. Výhodou tohoto systému je též poskytnutí zpětné reakce, kdy vedení hotelu má možnost pohotově reagovat na jednotlivé komentáře hostů. iFeedback systém je jednou z dalších cest k úspěšnému zvyšování klientské loajality a úrovně hotelových služeb.

Spokojenost zákazníků patří k nejvyšším prioritám hotelu InterContinental Prague. Naším významným cílem je jednoduše, hladce a pohodlně přijímat komentáře a náměty prostřednictvím tohoto nového komunikačního kanálu. Takto získané informace jsou následně strukturovaně zpracovávány a vyhodnoceny za účelem neustálého naplňování vysokých očekávání našich zákazníků.

Informace o hotelu InterContinental Prague

Mezinárodní hotel InterContinental Prague se nachází na břehu řeky Vltavy, v centru Prahy na Starém Městě. Svým hostům nabízí 372 pokojů, z nichž je 32 apartmá, dále tři restaurace: Zlatá Praha, Primátor – který byl v březnu otevřen po kompletní rekonstrukci a nabízí nejmodernějším snídaňový buffet v Praze, live vaření a carving, dále Duke´s Bar & Café, zahradní restauraci Enjoy43, relaxační centrum Health Club&Spa InterContinental, dvoupatrové podzemní garáže s kapacitou 190 míst. Pro konání konferencí je k dispozici 13 jednacích místností včetně nově zrekonstruovaných jednacích salonků v přízemí i v 9. patře hotelu a mnoho dalších služeb, které jen může špičkový hotel nabídnout.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3