V hotelu InterContinental Prague jsme si plně vědomi faktu, že naši nároční hosté mají mnoho nápadů týkající se ubytování, gastronomie a hotelových služeb. Nicméně doposud nebyly tyto nápady dostatečně komunikovány v rámci hotelového vedení. To však teď končí, protože inovativní komunikační řešení „iFeedback" je schopné zaznamenat Vaši chválu, kritiku a návrhy přímo na místě a v reálném čase a přepošle je přímo osobě zodpovídající za vyřízení těchto komentářů. Tento komunikační nástroj nám pomáhá získat velmi cennou zpětnou vazbu, pomocí které neustále zlepšujeme naše služby a zároveň uspokojujeme nároky našich hostů.
Naši hosté aktuálně naleznou v hotelu tři terminály, kde je možný přístup k iFeedback systému – foyer konferenčního sálu, hotelová hala a restaurace Primátor. Abychom umožnili co nejjednodušší práci s těmito terminály, naši recepční předávají kartičky s QR kódy hostům při příjezdu a při placení. Načtením QR kódu umožňuje hostům přístup do iFeedbacku i pomocí jejich Smartphonu čímž mohou zaslat zpětnou vazbu i tímto způsobem.
Systém iFeedback je intuitivní: po dokončení vyplnění hodnocení zvolené oblasti, např. „restaurace" nebo „pokoj" , zašle komentář do 30 vteřin zodpovědné kontaktní osobě. Používané dotazníky spokojenosti hostů, např. v papírové podobě, jsou omezeny na předem definované otázky a zpětná vazba je většinou zdlouhavá a komplikovaná. Systém iFeedback tento proces významně zkracuje a poskytuje zcela novou zkušenost a zážitek – okamžitá a pohodlná cesta poskytnutí námětů kdekoliv a kdykoliv pomocí nejnovějších technologií.
iFeedback přináší přehlednost, umožňuje monitorování kvality služeb a tím přináší udržitelnou optimalizaci procesů. Výhodou tohoto systému je též poskytnutí zpětné reakce, kdy vedení hotelu má možnost pohotově reagovat na jednotlivé komentáře hostů. iFeedback systém je jednou z dalších cest k úspěšnému zvyšování klientské loajality a úrovně hotelových služeb.
Spokojenost zákazníků patří k nejvyšším prioritám hotelu InterContinental Prague. Naším významným cílem je jednoduše, hladce a pohodlně přijímat komentáře a náměty prostřednictvím tohoto nového komunikačního kanálu. Takto získané informace jsou následně strukturovaně zpracovávány a vyhodnoceny za účelem neustálého naplňování vysokých očekávání našich zákazníků.
Informace o hotelu InterContinental Prague
Mezinárodní hotel InterContinental Prague se nachází na břehu řeky Vltavy, v centru Prahy na Starém Městě. Svým hostům nabízí 372 pokojů, z nichž je 32 apartmá, dále tři restaurace: Zlatá Praha, Primátor – který byl v březnu otevřen po kompletní rekonstrukci a nabízí nejmodernějším snídaňový buffet v Praze, live vaření a carving, dále Duke´s Bar & Café, zahradní restauraci Enjoy43, relaxační centrum Health Club&Spa InterContinental, dvoupatrové podzemní garáže s kapacitou 190 míst. Pro konání konferencí je k dispozici 13 jednacích místností včetně nově zrekonstruovaných jednacích salonků v přízemí i v 9. patře hotelu a mnoho dalších služeb, které jen může špičkový hotel nabídnout.
(tz)