INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Cebia publikovala novou verzi svého informačního systému AUTOTRACER určeného pro on-line prověření historie vozidla na adrese www.zkontrolujsiauto.cz. Portál má kompletně přepracovanou strukturu, grafický design a je doplněn o řadu nových funkcionalit.

„Společným jmenovatelem všech změn je zjednodušení prezentace služeb AUTOTRACERu zákazníkovi s cílem lépe popsat a vysvětlit, co je obsahem služby a proč by ji měl zákazník koupit," popsal změny manažer marketingu a PR společnosti Cebia Jan Dryák. „Postup prověření je jednoduchý: zákazník zadá VIN auta, systém AUTOTRACER mu obratem zdarma zobrazí, jaké má k jeho vozu informace a v jakém počtu a zákazník se rozhodne, zda je koupí za 498 korun. Vybere si z několika možností platby on-line nebo bankovním převodem a po zaplacení ihned získá přístup k požadovaným informacím. O ojetých vozidlech poskytujeme řadu informací důležitých pro zájemce o ojetý vůz, jako jsou záznamy o stavu tachometru, roku výroby, dřívějších poškozeních, servisní historii a řadu dalších informací. Systém navíc automaticky vyhodnotí, zda se nejedná o vozidlo z kategorie, u níž doporučujeme detailnější fyzické nebo dokladové prověření a tuto doplňkovou službu zákazníkovi nabídne," vysvětlil Dryák.

Díky rozsáhlé databázi společnosti Cebia čítající přes 500 milionů položek je systém AUTOTRACER schopen sdělit zákazníkovi průměrně 5 stavů tachometru k jednomu vozidlu a u 97 % dotazů podá informaci o skutečném roku výroby. Tyto informace mají spolu s prověřením v databázích odcizených vozidel a leasingových společností zásadní vliv na stanovení správné ceny ojetého vozidla, resp. na jejich základě se může zákazník racionálně rozhodnout, zda automobil koupí.

„V nejbližší době chystáme ještě další vylepšení stránek AUTOTRACERu a doplnění některých funkcionalit. V září pak spustíme celý nový korporátní web www.cebia.cz," prozradil Dryák.

Cebia, spol. s r.o., je již 20 let leader na trhu v prověřování původu a historie vozidel. Společnost tak dlouhodobě pomáhá motoristům s bezpečným nákupem ojetých vozidel. Cebia nabízí vedle komplexní služby AUTOTRACER, která je dostupná on-line přes internetové stránky www.zkontrolujsiauto.cz, řadu dalších služeb pro prověřování původu a originality vozidel.

Cebia je výhradním představitelem Systému OCIS (Open Car Information System) v ČR. Systém OCIS používají partneři Cebia po celém světě, jako nástroj pro výměnu dat o vozidlech. Cílem Systému OCIS je také pomocí značení autoskel snižovat počet odcizených vozidel, nalézat je a navracet je původním majitelům. Od roku 2009 je společnost Cebia držitelem certifikátu jakosti dle normy ISO 9001:2008.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3