INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Cebia publikovala novou verzi svého informačního systému AUTOTRACER určeného pro on-line prověření historie vozidla na adrese www.zkontrolujsiauto.cz. Portál má kompletně přepracovanou strukturu, grafický design a je doplněn o řadu nových funkcionalit.

„Společným jmenovatelem všech změn je zjednodušení prezentace služeb AUTOTRACERu zákazníkovi s cílem lépe popsat a vysvětlit, co je obsahem služby a proč by ji měl zákazník koupit," popsal změny manažer marketingu a PR společnosti Cebia Jan Dryák. „Postup prověření je jednoduchý: zákazník zadá VIN auta, systém AUTOTRACER mu obratem zdarma zobrazí, jaké má k jeho vozu informace a v jakém počtu a zákazník se rozhodne, zda je koupí za 498 korun. Vybere si z několika možností platby on-line nebo bankovním převodem a po zaplacení ihned získá přístup k požadovaným informacím. O ojetých vozidlech poskytujeme řadu informací důležitých pro zájemce o ojetý vůz, jako jsou záznamy o stavu tachometru, roku výroby, dřívějších poškozeních, servisní historii a řadu dalších informací. Systém navíc automaticky vyhodnotí, zda se nejedná o vozidlo z kategorie, u níž doporučujeme detailnější fyzické nebo dokladové prověření a tuto doplňkovou službu zákazníkovi nabídne," vysvětlil Dryák.

Díky rozsáhlé databázi společnosti Cebia čítající přes 500 milionů položek je systém AUTOTRACER schopen sdělit zákazníkovi průměrně 5 stavů tachometru k jednomu vozidlu a u 97 % dotazů podá informaci o skutečném roku výroby. Tyto informace mají spolu s prověřením v databázích odcizených vozidel a leasingových společností zásadní vliv na stanovení správné ceny ojetého vozidla, resp. na jejich základě se může zákazník racionálně rozhodnout, zda automobil koupí.

„V nejbližší době chystáme ještě další vylepšení stránek AUTOTRACERu a doplnění některých funkcionalit. V září pak spustíme celý nový korporátní web www.cebia.cz," prozradil Dryák.

Cebia, spol. s r.o., je již 20 let leader na trhu v prověřování původu a historie vozidel. Společnost tak dlouhodobě pomáhá motoristům s bezpečným nákupem ojetých vozidel. Cebia nabízí vedle komplexní služby AUTOTRACER, která je dostupná on-line přes internetové stránky www.zkontrolujsiauto.cz, řadu dalších služeb pro prověřování původu a originality vozidel.

Cebia je výhradním představitelem Systému OCIS (Open Car Information System) v ČR. Systém OCIS používají partneři Cebia po celém světě, jako nástroj pro výměnu dat o vozidlech. Cílem Systému OCIS je také pomocí značení autoskel snižovat počet odcizených vozidel, nalézat je a navracet je původním majitelům. Od roku 2009 je společnost Cebia držitelem certifikátu jakosti dle normy ISO 9001:2008.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3