INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
„Postavte si vlastní slevu" vyzve posluchače rádio Implus v příštích 14 dnech. Aktuální rozhlasová kampaň podpoří podzimní slevy KM BETA hned v osmi regionech České republiky.

Rádio Impuls odvysílá reklamní spot celkem 272x, a to v regionech Jižní Čechy, Východní Čechy, Západní Čechy, Praha a Střední Čechy, Severní Čechy, Jižní Morava, Severní Morava a Zlín. 20sekundové sdělení posluchače informuje o podzimních slevách na materiály KM BETA. Spot je doplněn hudbou Ondřeje Brzobohatého. Pro společnost KM Beta jej vyrobila reklamní agentura AG GERONIMO ve spolupráci se studiem DEMA Creative Production.

KM BETA posluchače zaujme informací o možnosti poskládat si slevu na míru své stavbě. KM BETA totiž letos, v rámci podzimní slevové „skládačky", nabízí kromě základní slevy (30 % na střešní krytinu, 15 % na vápenopískové zdivo, 35 % na malty a omítky a 40 % na pálený zdicí systém), také možnost individuálních slev, což je úplná novinka. Pokud zájemci zavolají na bezplatnou infolinku 800 150 200 nebo vyplní jednoduchý formulář umístěný na stránkách KM BETA, získají cenovou nabídku ušitou přímo na míru jejich stavbě. Složit si svůj balíček slev mohou budoucí investoři až do konce roku, kdy akce končí.

Více informací o materiálech KM BETA na www.kmbeta.cz.

O společnosti KM Beta a.s.

Společnost KM Beta a.s., největší český výrobce betonové střešní krytiny, vápenopískových cihel, páleného zdicího systému a nově i suchých maltových a omítkových směsí, je ryze českou firmou se sídlem v Hodoníně. Založena byla v listopadu 1996, čímž navázala na dlouholetou tradici výroby vápenopískových cihel a betonové střešní krytiny na jižní Moravě. Ta se datuje od roku 1912, kdy byl postaven v Bzenci – Přívozu závod na výrobu vápenopískových cihel. Ten vyrostl v blízkosti rozsáhlé lokality vátých křemičitých písků též nazývané Moravská Sahara, která dodnes slouží jako optimální surovinový zdroj pro výrobu. Tato lokalita je známá svými velmi kvalitními písky se stejnou zrnitostí, čímž je dán dobrý základ pro velmi vysokou kvalitu výrobků. V roce 1982 byla zahájena výstavba výrobního závodu v Bzenci – Přívozu na výrobu betonové střešní krytiny. S výrobou se začalo v listopadu 1983, kdy byl zahájen zkušební provoz. V letech 1988 – 1989 byl v Kyjově postaven druhý závod na výrobu betonové krytiny. Od listopadu 2009 vlastní KM Beta a.s. také závod Cihelna Hodonín na výrobu páleného cihelného systému, jehož výrobní tradice začíná již v roce 1860. Nejnovějším závodem společnosti KM Beta a.s. je nedávno dokončený závod v Bzenci na výrobu maltových a omítkových směsí.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3