Moderní a přehledné uživatelské rozhraní
Nejen líbivý, ale také funkční – přesně takový by měl být moderní design. V souladu s těmito požadavky nová verze PREMIER system přináší alternativní vzhled uživatelského rozhraní. Všechny požadované funkce a moduly jsou v něm dostupné z přehledně členěného hlavního menu sestaveného z barevně odlišených dlaždic. Prostředí PREMIER system tak bude na první pohled povědomé všem uživatelům operačního systému Windows 8. Přehlednou práci se systémem zajistí také možnost zobrazení pouze těch modulů a funkcí, které daný zaměstnanec ke své práci běžně využívá. Tlačítka s přístupy do ostatních funkcí jim nebudou na ploše zbytečně překážet.
Rozhraní se velmi pohodlně ovládá na chytrých telefonech, tabletech a dalších dotykových zařízeních. Dlaždice jsou větší a od sebe navzájem více oddělené než standardní tlačítka. Spolu s vektorovou grafikou systému, která se přizpůsobí všem velikostem obrazovky smartphonů a tabletů, nyní nabízí PREMIER pro uživatele moderních mobilních zařízení jedno z nejlepších řešení na trhu ERP systémů.
Není obchodní partner v insolvenci?
Další užitečnou funkcí PREMIER systém verze X4.2 je automatické upozornění na insolvenci obchodního partnera. Při pořizování faktury probíhá na pozadí automatický test solventnosti vyhledáváním v insolvenčním rejstříku a v případě potřeby uživatele upozorní skrze výstražnou hlášku. Barevná výstraha insolvence se následně objeví na kartě obchodního partnera i ve všech jeho dokladech v systému.
Prodeje na dosah prstu
K maximálnímu zjednodušení práce zaměstnanců prodeje a skladu slouží nový způsob ovládání modulu Sklad. To plně podporuje moderní dotyková zařízení, díky kterým lze do systému zadávat výdejky, příjemky a pokladní doklady přímo v terénu. Rozumí si také s plně automatizovaným zadáváním dat skrze čtečky čárových kódů. Skladové zásoby se aktualizují v reálném čase a odpovědní zaměstnanci tak mají důležité informace vždy čerstvé. Praktické je rovněž automatické zálohování rozpracovaných zakázek bez nutnosti ukládání. Systém si tak snadno poradí s výpadky proudu nebo prázdnou baterií. Modul lze také lze snadno kustomizovat jako klasický pokladní systém pro terminály v pohostinství.
Další funkce nové verze systému PREMIER X4.2
• Podpora obrazovek s vysokým rozlišením
• Definice a tvorba definovatelných výkazů bez nutnosti programování
• Vylepšení funkcí práce v týmu
• Funkční rozšíření tabulkového procesoru a tvorby grafů modulu Unigrid
• Rozšíření možností modulu E-agent, který automaticky posílá vyžádané přehledy na email zaměstnanců
• Plná podpora cizích měn a automatické zapracování kurzových rozdílů
• Aktualizace legislativy
Jiří Sonek, obchodní ředitel PREMIER system a.s., k nové verzi systému dodal: „Hlavní změny, které jsme pro naše zákazníky připravili, se týkají přizpůsobení ovládání systému PREMIER pro dotykové obrazovky. Obliba chytrých mobilních zařízení ve firmách závratně stoupá a klienti se přejí mít k podnikovým datům přístup kdykoliv a odkudkoliv. Troufám si říci, že s příchodem nové verze PREMIER system dostanou v tomto ohledu jedno z nejdokonalejších firemních řešení na trhu. Vylepšili a přidali jsme ale řadu dalších funkcí a jako každým rokem se i letos těšíme na zpětnou vazbu našich klientů. Evoluce PREMIER system vychází právě z jejich potřeb a zkušeností s každodenní prací s ním."
O společnosti PREMIER system
Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost Premier system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.
Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.
Více informací naleznete na www.premier.cz.
(tz)