INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zavést pevnou linku, důležitou jak pro fyzické osoby, tak i firmy, je dnes už mnohem jednodušší. Jde to dokonce bez stavebních úprav nebo zdlouhavého čekání na zaměřování operátora. Lze tak bez problému zřídit v novostavbách, na chalupě a dalších objektech, kam „dráty“ zatím nevedly.

Pevná linka i bez přípojky?

Klasická pevná linka si však žádá stavební úpravy při zavádění přípojky, čekání na příjezd technika a zapojení a oživení telefonu. Existuje však také elegantnější způsob, jak výhody pevné linky využívat i bez výše zmíněných starostí. V nabídce jednoho z našich mobilních operátorů U:fon se vyskytla i možnost zřízení pevné linky, která ke svému chodu nepotřebuje klasickou telefonní přípojku.

Výhody jsou nasnadě: při zavádění pevné linky není nutné řešit kabeláž, vrtání do zdí, stavbu nehyzdí nevzhledná přípojka ani zvenčí. Přístroj, který je na první pohled stejný, jako klasický telefon je vybaven malou anténkou a funguje zcela bezdrátově v rámci U:fonovy sítě. Jinak telefon pracuje úplně stejně, jako běžná pevná linka se všemi jejími výhodami. Bezdrátová technologie této varianty má ještě jeden významný benefit, telefon lze provozovat i na chalupách a chatách, kde by klasická pevná linka ani nešla zřídit. Tomu napomáhá pokrytí sítě U:fona, které na rozdíl od konkurence dosáhne i do odlehlejších míst naší země. Zřízení pevné linky v tomto případě netrvá zpravidla déle, než pár dnů.

Pevné linky nejsou přežitek

Celkový počet pevných telefonních linek u nás i ve světě v souladu s rozmachem mobilních telefonů od konce devadesátých let klesá, své důležité místo však stále mají v mnoha domácnostech i firmách. Jejich přednosti? Zejména velmi výhodná cena volání na ostatní pevné linky a do zahraničí. Na pevnou linku nedají dopustit ani mnozí senioři, kterým mobilní telefony a jejich potřeba neustálého dobíjení nesedí. Z volání svým blízkým z pohodlí domova například u večerní kávy se v mnoha případech stává příjemný rituál. V dnešní uspěchané době se stále více lidí odmítá vzdát soukromí, které mobil dokáže narušit, ale přesto být „ve spojení“. Existuje tedy řada důvodů, proč si i dnes pevnou linku pořídit.

Na kolik to vyjde?

Cenově je na tom nabídka pevné linky U:fon navíc lépe než klasická „pevná“. Měsíční paušál je v úspornější variantě 179 Kč, ve variantě s 200 volnými minutami měsíčně pak 289 Kč. Volání na mobil vyjde v obou variantách na 2 Kč za minutu, na pevné linky pak na 80 haléřů. V síti U:fona se dokonce volá zdarma a velkou výhodou je absence sestavovacího poplatku za každý hovor.

(tz)

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3