INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Mobilní operátor Air Telecom snížil sazbu za roaming z Chorvatska a dalších členských zemí EU na pouhých 6,90 Kč vč. DPH. Mezi základními tarify čtyř mobilních operátorů tak aktuálně nabízí vůbec nejlevnější volání z nejoblíbenější zahraniční turistické destinace. Není proto nutné dokupovat pro výhodné ceny volání ze zahraničí drahé balíčky jako u ostatních operátorů.

Ceny za hovory z Chorvatska se snížily plošně už minulý týden po vstupu země do EU. V rámci regulovaného limitu pro volání v členských státech EU tak ceny spadly na 7,47 Kč za minutu hovoru.

Různý přístup ovšem zvolili při stanovení ceny čeští mobilní operátoři. Regulovaná cena 7,47 Kč je maximální, je tedy možné být levnější. Čtvrtý mobilní operátor Air Telecom tak jako jediný u základních tarifů ještě více snížil cenu volání z Chorvatska a dalších států Evropské unie na 6,90 Kč vč. DPH.

Naopak zbylí čeští mobilní operátoři upravili stanovenou cenu u základních tarifů pouze kosmeticky o několik haléřů nebo ponechali maximální regulované ceny. Pro výhodnější volání nabízejí pouze nutnost dokoupení balíčků či aktivaci speciálních tarifů.

Čtvrtý mobilní operátor Air Telecom v současnosti nabízí několik GSM tarifů v síti AIR-CZ. Více informací o tarifech naleznete zde: http://www.ufon.cz/cs/telefon.

 

O mobilní síti U:fon

Mobilní síť U:fon již od roku 2007 nabízí rychlý a cenově dostupný mobilní internet, bezdrátovou pevnou linku a digitální vysílačky. Od června 2008 mohou zákazníci v této síti rovněž využívat mobilní hlasové služby. V roce 2010 pak poskytla síť U:fon jako první v ČR své zázemí novým virtuálním mobilním operátorům.

Provozovatel sítě U:fon, společnost Air Telecom, poskytuje své datové služby prostřednictvím technologií CDMA 2000 a EVDO revize A, jež je datovou sítí 3. generace, plně srovnatelnou s UMTS/HSDPA. Předností této technologie je oproti GSM sítím zejména zajištění širšího pokrytí signálem i s nižším počtem základnových stanic. Více na stránkách http://www.ufon.cz .

 

O mobilním operátorovi Air Telecom

Společnost Air Telecom, a. s., je od podzimu 2012 vlastníkem a provozovatelem mobilní sítě U:fon, stala se tak čtvrtým mobilním operátorem na českém trhu. S koupí sítě U:fon v roce 2012 získal mobilní operátor Air Telecom také významné telekomunikační know-how, zkušenosti z trhu i zákaznickou bázi.

V roce 2013 se stal poskytovatelem služeb v síti s nejběžnějším standardem GSM. Air Telecom v tomto roce rovněž posílil své obchodní zázemí na centrální i regionální úrovni a dále rozvíjí portfolio svých telekomunikačních služeb v sítích standardu CDMA (síť U:fon) i GSM (síť AIR-CZ).

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3