INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Multifunkce Konica Minolta získaly ocenění tip roku od nezávislé laboratoře Buyers Laboratory

Nezávislá testovací laboratoř Buyers Laboratory Inc. (BLI) ocenila celkem tři multifunkční stroje Konica Minolta bizhub, dva z nich jako tip pro rok 2011 a jednu pak za energetickou účinnost.

Konica Minolta navázala na své předchozí úspěchy, kdy v roce 2010 získala ocenění v segmentu tiskáren a multifunkcí formátu A3. Jak ukázala letošní ocenění, patří Konica Minolta mezi úspěšné lídry udávající směr vývoje trhu. Všechny oceněné produkty patří do jedné produktové řady, v jejímž rámci bylo za posledních 12 měsíců oceněno celkem šest strojů. Podle BLI tak Konica Minolta vyhrála ocenění Line of the Year 2011 v segmentu multifunkčních zařízení.

Celkem byly oceněny tři stroje bizhub 223, bizhub 423 a bizhub 363. Všechny patří do skupiny černobílých multifunkčních zařízení pro malé a větší kanceláře. První dva stroje obdržely ocenění „Pick of the year“, které je něco jako tip pro rok 2011 v segmentu černobílých multifunkcí. Obě testovaná zařízení byla srovnávána s konkurenčními stroji a na ocenění dosáhla především díky široké funkcionalitě, možnostem dokončovacích prací a ceně. Svůj díl na ocenění má také jednoduchost ovládání za pomoci přehledného dotykového displeje.

Nezávislí odborníci nejvíce oceňovali vysokou produktivitu stroje při reálném zatížení. V režimu jednoduchého i duplexního tisku podávaly oba stroje konstantní výsledky. Obě multifunkce jsou vybaveny tonery Simitri HD, které zajišťují kvalitnější výtisky při nižších emisích a spotřebě energie.

„Vynikající výkon, široká funkcionalita spolu s řadou dokončovacích jednotek a konkurenceschopná cena jsou hlavními výhodami našich strojů. Spolu s jednoduchou obsluhou jsou naše stroje ideálními zařízeními pro každou kancelář a výsledek nezávislého testu to potvrzuje,“ dodává k ocenění Martin Doušek, produktový manažer Konica Minolta

Dalším oceněným strojem byl bizhub 363, který získal cenu za nejlepší energetickou účinnost. Ve srovnání s konkurencí měl bizhub 363 jednoznačně nejnižší spotřebu energie v době, kdy se aktivně netisklo, která tvoří ve většině případů převážnou část dne. I přesto, že má stroj nejnižší spotřebu energie, patří jeho start k nejrychlejším, a tudíž nijak nesnižuje komfort používání.

Buyers Laboratory Inc. je největší nezávislou společností, která se soustředí na testování a porovnávání výsledků kancelářských strojů. Společnost byla založena v roce 1961 a již 50 let zveřejňuje výsledky svých testů, které exaktně měří vlastnosti a schopnosti strojů a pomáhají v orientaci nakupujícím.

(tz)bizhub_223

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3