Významný český poskytovatel datových a hlasových služeb, Dial Telecom, a.s., nově zajišťuje připojení dvou významných pražských administrativních center k vysokorychlostnímu internetu. Nová přípojná místa jsou součástí metropolitní optické sítě Dial Telecomu s délkou 210 km a 13 500 km jednotlivých optických vláken.
Karlínské business centrum Pobřežní 74 a smíchovské business centrum Bozděchova 4 (Zlatý Anděl) byly připojeny na vysokorychlostní metropolitní síť společnosti Dial Telecom. Ta nabízí přenosové kapacity až n x 10 Gb.Firmám sídlícím v těchto business centrech je společnost schopna nabízet veškeré datové i hlasové služby ze svého portfolia.
Mezi další významné budovy, které moderní metropolitní síť Dial Telecomu využívají, patří například business centrum Polygon, Pankrác House, administrativní centrum Trianon nebo PPF Gate.
Vlastní optická metropolitní síť
Dial Telecom v Praze provozuje vlastní optickou infrastrukturu, kterou každoročně podstatně rozšiřuje a modernizuje. Investice putují do výstavby a zvyšování efektivity současných tras a zejména zřizování nových odboček pro připojení jednotlivých zákazníků. Jen v minulém roce byla metropolitní síť Dial telecomu posílena o 1 460 km optických vláken na celkovou délku 13 500 km vláken ve 210 km kabeláže. Dial Telecom rovněž dále navyšuje kapacitu metropolitní sítě postupným nasazováním moderní WDM technologie. Ta díky principu vlnového multiplexu umožňuje zmnohonásobit přenosovou kapacitu stávajících optických kabelů a vláken bez nutných investic do rozšíření samotné kabeláže.
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 750 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz.