INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost MAKRO Cash & Carry zaznamenala během prvního pololetí letošního roku téměř 50% nárůst zákazníků, kteří navštěvují její internetové stránky prostřednictvím tabletů a chytrých telefonů. Spustila proto mobilní verzi svého webu, www.makro.cz, která lépe odpovídá požadavkům těchto moderních zařízení.

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR patří spolu s Itálií a Ruskem mezi první země, které v rámci celé METRO Group, umožňují svým zákazníkům snadné prohlížení internetových stránek v chytrých telefonech a tabletech. „Statistiky jasně ukazují, že počet zákazníků, kteří tato zařízení preferují, rychle roste. V lednu letošního roku navštívilo náš web přes iPad nebo iPhone 5 732 zákazníků, přičemž v červnu jich bylo již více jak 11 tisíc. Mezi nejčastěji navštěvované kategorie patří aktuální letáky, jednotlivé prodejny a registrace nových zákazníků,“ uvedl Michal Rybář, e-Marketing Manager, MAKRO Cash & Carry ČR.

Cesta k informacím je kratší, rychlejší a pohyb po stránkách intuitivnější. Již nyní oddělení e-Marketingu společnosti MAKRO připravuje aplikace, jejichž prostřednictvím si budou moci zákazníci objednávat zboží přímo ze svých chytrých telefonů a tabletů.

***

METRO Cash & Carry je zastoupeno 670 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 30 zemích. Společnost, která zaměstnává více než 100 000 lidí, dosáhla v roce 2010 tržeb 31 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2010 dosáhla skupina METRO tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 290 000 lidí a provozuje přes 2 100 prodejen ve 33 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: METRO/MAKRO Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky a obchodní domy Galeria Kaufhof.

Pro více informací prosím navštivte www.metrogroup.de.

V České republice patří do sítě MAKRO Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních středisek pro podnikatele a dva provozy nového formátu Drive-In. Vysoká obrátka zboží, provozní výkonnost, omezený počet prodejen, vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují společnosti MAKRO prodávat zboží za nejvýhodnější velkoobchodní ceny. MAKRO se v Čechách orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy, které vedle nabídky sortimentu na míru podporuje i nadstavbovými službami.

Více na www.makro.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3