Společnost MAKRO Cash & Carry zaznamenala během prvního pololetí letošního roku téměř 50% nárůst zákazníků, kteří navštěvují její internetové stránky prostřednictvím tabletů a chytrých telefonů. Spustila proto mobilní verzi svého webu, www.makro.cz, která lépe odpovídá požadavkům těchto moderních zařízení.
Společnost MAKRO Cash & Carry ČR patří spolu s Itálií a Ruskem mezi první země, které v rámci celé METRO Group, umožňují svým zákazníkům snadné prohlížení internetových stránek v chytrých telefonech a tabletech. „Statistiky jasně ukazují, že počet zákazníků, kteří tato zařízení preferují, rychle roste. V lednu letošního roku navštívilo náš web přes iPad nebo iPhone 5 732 zákazníků, přičemž v červnu jich bylo již více jak 11 tisíc. Mezi nejčastěji navštěvované kategorie patří aktuální letáky, jednotlivé prodejny a registrace nových zákazníků,“ uvedl Michal Rybář, e-Marketing Manager, MAKRO Cash & Carry ČR.
Cesta k informacím je kratší, rychlejší a pohyb po stránkách intuitivnější. Již nyní oddělení e-Marketingu společnosti MAKRO připravuje aplikace, jejichž prostřednictvím si budou moci zákazníci objednávat zboží přímo ze svých chytrých telefonů a tabletů.
***
METRO Cash & Carry je zastoupeno 670 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 30 zemích. Společnost, která zaměstnává více než 100 000 lidí, dosáhla v roce 2010 tržeb 31 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2010 dosáhla skupina METRO tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 290 000 lidí a provozuje přes 2 100 prodejen ve 33 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: METRO/MAKRO Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky a obchodní domy Galeria Kaufhof.
Pro více informací prosím navštivte www.metrogroup.de.
V České republice patří do sítě MAKRO Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních středisek pro podnikatele a dva provozy nového formátu Drive-In. Vysoká obrátka zboží, provozní výkonnost, omezený počet prodejen, vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují společnosti MAKRO prodávat zboží za nejvýhodnější velkoobchodní ceny. MAKRO se v Čechách orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy, které vedle nabídky sortimentu na míru podporuje i nadstavbovými službami.
(tz)