INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Virtuální mobilní operátor CENTROPOL začne poskytovat výhodné volání od 9. září. Při startu získají zákazníci v základním ceníku měsíční tarify za jednu korun. Po vyčerpání volných minut budou moci volat do všech ostatních sítí za 1,50 Kč. CENTROPOL bude cílit především na rodiny, kterým nabídne rodinné tarify. První plnohodnotný virtuální mobilní operátor pro koncové zákazníky také připravil speciální cenové balíčky zvýhodňující volání a odběr energií od sesterské společnosti CENTROPOL ENERGY. Zástupci společnosti to uvedli na tiskové konferenci v Praze.

"Vstupujeme na trh jako první plnohodnotný virtuální operátor pro koncové zákazníky. Z toho budou těžit právě oni. Naše nabídka je velmi zajímavá a vysoce konkurenční. Chceme, aby si naše služby lidé nejprve vyzkoušeli. Následně se mohou rozhodnout, zda si vyberou operátora CENTROPOL. Přicházíme proto s ojedinělou nabídkou, kdy po dobu tří měsíců poskytneme všechny základní tarify za 1,- Kč. Přinášíme však i další zajímavé tarify a balíčky ve spojení s odběry elektřiny a zemního plynu. Chceme vybudovat silného alternativního mobilního operátora stejně, jako se nám to podařilo v oblasti zemního plynu a elektřiny," řekl Aleš Graf, předseda představenstva skupiny CENTROPOL, jejíž součástí je mobilní operátor CENTROPOL.

Základní tarify

Na rozdíl od všech stávajících virtuálních operátorů, kteří pouze přeprodávají předplacené telefonní karty, nabídne CENTROPOL svým zákazníkům především paušální tarify. Ty budou zahrnovat mobilní volání, SMS i datové služby.

Základní tarif s neomezeným voláním v rámci vlastní sítě nabídne CENTROPOL za 199,- Kč. "Nabízíme neomezený tarif za nejnižší cenu na trhu v rámci operátorů, kteří o svých nabídkách dávají vědět prostřednictvím masmédií," uvedl marketingový manažer skupiny CENTROPOL Boris Rajdl.

Nabídka tarifů je rozdělena podle potřeb volání každého zákazníka. Od toho jsou odvozeny i jejich názvy, jako například základní tarify s názvy "Trochu", "Více" a "Jak chci". "Neúčtujeme žádné aktivační poplatky, ani nenutíme zákazníky skládat jistiny. Myslíme na rodiny, pro které máme speciální tarif "Celá rodina," doplnil Rajdl. Především pro mladší zákazníky je připraven tarif "Chci data" s přenosem až do 1 GB dat.

Speciální tarify jsme připravili i pro zákazníky sesterské společnosti CENTROPOL ENERGY, jednoho z největších dodavatelů elektřiny a zemního plynu. "S tarifem "C energie" mohou tito zákazníci volat za 1,50 Kč za minutu bez jakýchkoliv závazků i omezení doby volání," dodal Rajdl. Zákazníci CENTROPOL ENERGY se nemusí vázat žádnou smlouvou, a navíc získají u tarifů měsíční slevu 150,- Kč.

Podpora při vstupu na trh

CENTROPOL chce svou nabídkou oslovit nejen více než 350.000 zákazníků sesterské společnosti CENTROPOL ENERGY, ale i další domácnosti. "Pro komunikaci se zákazníky využijeme slogan "Mobilizace". Mobilizujeme všechny, aby obrátili svoji pozornost na nového operátora a vyzkoušeli si jej. Následně se mohou po vlastních zkušenostech rozhodnout, zda si vyberou pro volání značku CENTROPOL. Vstupujeme s nabídkou měsíčních tarifů za jedinou korunu, což je naprostý unikát na mobilním trhu," uvedl Boris Rajdl. V masivní kampani se počítá s využitím venkovní reklamy, on-line a rozhlasu.

CENTROPOL bude využívat pro své mobilní služby síť operátora Vodafone, s nímž se dohodl na pronájmu infrastruktury. "Komplexní služby zahrnující fakturaci, zákaznický portál, call centrum, jednoduše kompletní technickou podporu budeme zajišťovat my, stejně jako je tomu u stávajících dominantních mobilních operátorů," doplnil Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel skupiny CENTROPOL.  

O CENTROPOL TELECOM

CENTROPOL TELECOM je součástí skupiny CENTROPOL, jejíž roční obrat přesahuje šest miliard korun. CENTROPOL TELECOM je prvním plnohodnotným virtuálním operátorem v Česku. Své služby bude poskytovat domácnostem i firemním zákazníkům. Zaměří se především na nabídku paušálních tarifů a na balíčky, které budou vedle mobilních služeb obsahovat také dodávky  zemního plynu a elektřiny.

Součástí skupiny CENTROPOL je také největší alternativní dodavatel elektřiny a významný dodavatel zemního plynu, CENTROPOL ENERGY, který na trhu s energiemi působí již od roku 2002 a v současné době poskytuje služby více než 350 tisícům zákazníků.

Skupina CENTROPOL, vědoma si své společenské odpovědnosti, založila při prestižní Ústecké komunitní nadaci fond "Energie pomáhá". Fond podporuje neziskové projekty zaměřené na utužení sounáležitosti lidí s místem, ve kterém žijí.

(tz)

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3