INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

SpolečnostAastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila, že CSA Services, dceřiná společnost Českého Aeroholdingu, nasadila a úspěšně využívá kontaktní centrum postavené na komunikační platformě Aastra 5000 k efektivnější interakci se zákazníky. Řešení kontaktního centra nasadila firma atlantis telecom, partner společnosti Aastra v České republice.

Mezi hlavní činnosti kontaktního centra CSA Services patří obsluha příchozích hovorů, e-mailů a dalších typů komunikace především pro zákazníky Českých aerolinií, Letiště Praha a Korean Air. Kontaktní centrum má v současné době zhruba 90 agentských pracovišť a celkem 150 operátorů včetně externích pracovníků a operuje v nepřetržitém režimu, v sedmi jazycích.

Kontaktní centrum využívá standardizované rozhraní CSTA, které poskytuje komunikační server Aastra 5000. Právě podpora otevřených průmyslových standardů patří k základním výhodám platformy Aastra 5000. Toto otevřené komunikační řešení se snadno integruje s širokou škálou podnikových aplikací včetně aplikací vyvinutých partnerskými firmami. Společnosti atlantis a dalším partnerům tak Aastra umožňuje vytvářet nad komunikační platformou sofistikované aplikace.

Projekt kontaktního centra vznikl v souvislosti s blížícím se koncem smlouvy operativního leasingu původního dodavatele technologie postavené na Cisco produktech. Důležitým faktorem při výběru nového dodavatele byl požadavek na komplexnost celého řešení s nutností zastřešení projektu společností, která zajistí a garantuje bezproblémový provoz, vysokou spolehlivost a nadstandardní služby i funkce. Požadavky a nároky na technologické provedení vycházejí především z potřeby vysoké kvality a dostupnosti zákaznických služeb poskytovaných cílovým odběratelům.

Vedle telefonních hovorů obsluhuje nyní kontaktní centrum CSA Services zákazníky prostřednictvím multimediální komunikace jako jsou e-maily, SMS a faxy. Společnost uvažuje také o zavedení obsluhy zákazníků přes Skype, webové stránky s propojením na sociální síť Facebook.

„V souvislosti se změnou technologie pro naše kontaktní centrum je největším přínosem fakt, že jsme získali více funkcionalit a lepší uživatelský komfortza nižší náklady,“ řekla Lenka Bartizalová, ředitelka a jednatelka CSA Services. „Počet operátorů se nezměnil, ale jejich práce je efektivnější a lze ji snadno hodnotit. V dnešní době si zákazníci jednoduché věci řeší sami na webu a do kontaktního centra volají v případě složitějších požadavků. Díky nové technologii se i přes složitější, tedy časově náročnější požadavky zákazníků, délka hovorů neprodloužila. Výrazně se také podařilo zefektivnit některé interní procesy, a to díky možnosti řízení workflow na bázi nových technologií.“

„Výhodou nového řešení je také jeho jednoduchost a snadná uživatelsky příjemná možnost úprav. CSA Services nyní provádí řadu změn bez asistence servisního partnera, s čímž je spojená úspora nákladů. Interní specialisté jsou sami schopni vyřešit standardní změny a úpravy, případně si některé věci doprogramovat. Nemusíme se tedy obracet na partnera s každou úpravou,“ dodala L. Bartizalová.

O CSA Services s.r.o.

Společnost CSA Services, s.r.o. byla založena v roce 1996. CSA Services poskytují služby v personální oblasti a v oblasti kontaktních center. Prostřednictvím vlastního kontaktního centra zajišťuje komplexní komunikační a informační servis, podporu služeb či prodeje různými komunikačními kanály. Řešení vždy přizpůsobuje potřebám a přáním zákazníků.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3