INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Několik předních porovnávačů cen přináší českým internetovým obchodům novou možnost platby za proklik. V minulosti byla cena za 1 proklik (tedy přivedení uživatele z internetového srovnávače do internetového obchodu) vždy stejná bez ohledu na to o jaké zboží a obchod se jednalo. Nový aukční systém, který umožní obchodníkům svobodně nastavit cenovou politiku, přináší na trh cenové srovnávače Srovname.cz, Hledejceny.cz a Monitor.cz.

„Systém je pro internetové obchody daleko férovější než dříve. Obchodník si jasně spočítá, kolik je ochoten zaplatit za získání potenciálního zákazníka. Navíc umožní šikovným obchodníkům umístit své obchody před ty méně pružné s vysokými vnitřními náklady," uvedl ředitel Srovname.cz David Folprecht.

Jediné, co provozovatel internetového obchodu musí udělat, je doplnit si datový soubor (tzv. xml feed) o dvě nové položky:

Toll – internetový obchod si může nastavit jakoukoliv hodnotu vyšší než 1 Kč, kterou je ochoten zaplatit za proklik. Tato hodnota bude zohledněna při řazení v přirozených výsledcích srovnávače cen.

Tollfree – hodnota „1" znamená, že se dané zboží nebude vůbec zobrazovat a obchodník tedy nezaplatí ani 1 Kč za proklik. Hodnota „0" znamená, že zboží se bude zobrazovat.

„Jednotlivé internetové obchody tedy mají další možnost, jak se dostat v porovnání cen před konkurenci a jak pružněji reagovat na změny poptávky po zboží, například v závislosti na ročním období. Obchodník je tak schopen promítnout své obchodní dovednosti do širších možností získání a oslovení zákazníků," řekl David Holeček z Hledejceny.cz.

„Forma aukce za proklik je již dlouhou dobu úspěšná v kontextové reklamě. Tímto směrem půjdou do budoucna všechny porovnávače cen v ČR. Z aukce za proklik bude úspěšně profitovat zákazník, schopný obchodník i provozovatel srovnávače," dodal Ondřej Hloupý z Monitor.cz.

O službě Srovname.cz:

Srovname.cz je internetová služba, která umožňuje rychlé a přehledné porovnání cen českých obchodů na internetu. Srovname.cz je na trhu od roku 2006 a od roku 2009 také na Slovensku. Srovnává přes 250 000 položek zboží z více než tisícovky nejvýznamnějších obchodů na českém internetu. Do srovnání cen zahrnuje pouze prověřené obchody, kterým uděluje vlastní certifikát kvality Srovname.cz Spolehlivý obchod, který zaručuje, že obchod splňuje nejen zákonné podmínky, ale nákup je tu rychlý, bezpečný a bezproblémový. Registrovaným uživatelům nabízí například možnost hlídání ceny, hodnocení výrobků a diskusi o výrobcích s ostatními uživateli. Provozovatelem stránek www.srovname.cz je společnost SROVNAME, s.r.o.

Další informace najdete na www.srovname.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3