Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, posílil kapacitu svého vytíženého datového spoje z Prahy do německého Frankfurtu nad Mohanem. Na této optické trase zřídil další DWDM vlnovou délku o přenosové kapacitě 100 Gbps. Zároveň došlo k navýšení rychlosti do frankfurtského IP uzlu na 30 Gbps.
Vysokorychlostní optickou přenosovou DWDM trasu do Frankfurtu nad Mohanem využívá Dial Telecom nejen pro přímé připojení svých zákazníků v Německu a pro IP propojení s jinými nadnárodními operátory, ale i pro přímé poskytování transparentních páteřních linek o vysoké kapacitě.
Datová trasa tak má mezinárodní význam – zajišťuje spojení České republiky s důležitými západoevropskými telekomunikačními centry. Požadavky na zvyšování její kapacity proto každoročně velmi výrazně rostou. Dial Telecom zde provozuje moderní DWDM technologii přenosu dat, která umožňuje zmnohonásobit přenosovou kapacitu stávajících optických kabelů a vláken bez nutných investic do rozšíření samotné kabeláže.
Moderní středoevropská síťová infrastruktura
Nově posílený spoj je součástí významné středoevropské DWDM sítě Dial Telecomu, která vede z Frankfurtu nad Mohanem přes Plzeň, Prahu, Brno a Ostravu do Polska. Druhá větev pak míří do slovenské Bratislavy. Ze svých koncových bodů je pak napojena na sítě významných evropských providerů. Díky odbočným komorám po celé trase je mezinárodní datová dálnice Dial Telecomu plně připravena vyhovět budoucím požadavkům na rozšiřování v celém středoevropském regionu.
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 750 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras spřibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz.
(tz)