INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Podnikový software není jen záležitostí podniků. Je jen málo výrobců, kteří dokáží svůj produkt spojit s budoucími profesionály v oborech ještě v akademickém prostředí. Software BellaDati od českého výrobce Trgiman dokazuje, že investice do akademických kruhů se firmám vyplatí. Pomáhá přilákat nejen nové uživatele, ale umožňují nahlédnout studentům do nástrojů a metod, se kterými by se mohli setkat až v praxi analytiků podnikových dat.

Společnost Trgiman připravila pro produkt BellaDati několik partnerských programů pro univerzity ekonomického směru a mnoho výhod pro samotné studenty, jako je možnost BellaDati použít pro výuku. Z akademické sféry BellaDati spolupracuje již s VŠB EKF, kde se v každém semestru BellaDati vyučuje přes 200 studentů. Mimo ČR se v BellaDati vyučují od března studenti z polské Vyšší školy bankovní v Poznani.

Na Vysoké Škole Ekonomické v Praze proběhla 6.5. přednáška "Easy as pie data analysis" o nových trendech v business intelligence. Přednášející Martin Trgiňa, CEO společnosti, se zmínil o trendech, které dnes hýbou světem BI, dalšími tématy byla uživatelská přívětivost řešení a jejich intuitivita pro business uživatele. Na tuto přednášku chce společnost navázat profesionály vedenými workshopy konanými pro studenty VŠE, kteří mají zájmem o analýzu dat.

V českých podmínkách unikátní služba je také online trh s analytickými daty mercato.belladati.com. Dnes pomáhá studentům z výše uvedených škol pro získávání relevantních ekonomických a statistických dat. Lze na ni dohledat vizualizace dat vhodných pro analýzy a datovou žurnalistiku. Každý uživatel může vkládat grafy a tabulky do svého webového článku nebo je využít v ekonomických závěrečných pracích.

Služba je dostupná na internetu na adrese http://mercato.belladati.com.

Přednáška z VŠE 6.5. je dostupná formou videozáznamu na YouTube a Slideshare:

• http://www.slideshare.net/trgiman/easy-as-pie-data-analysis-university-lecture

• http://www.youtube.com/watch?v=rNv-rsQNGdY

O společnosti TRGIMAN

Trgiman je česká společnost z holešovické přístavu v Praze založená v roce 2006 Martinem Trgiňou. Vytváří podnikový web software pro analýzy a spolupráci, který je ale zábavné používat, snadné koupit a lehké spustit. Je autorem řešení BellaDati, které pomáhá podnikům sledovat a analyzovat podniková data. Další produkt Tahuti usnadňuje komunikaci školní komunitě či škole se státní správou. Produkty jsou poskytovány z cloudu jako opravdový SaaS bez instalací rovnou z web prohlížeče. Zároveň však stojí nohami pevně na zemi v podobě on-premis web aplikací doplněných o integrační a analytické služby.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3