INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Podnikový software není jen záležitostí podniků. Je jen málo výrobců, kteří dokáží svůj produkt spojit s budoucími profesionály v oborech ještě v akademickém prostředí. Software BellaDati od českého výrobce Trgiman dokazuje, že investice do akademických kruhů se firmám vyplatí. Pomáhá přilákat nejen nové uživatele, ale umožňují nahlédnout studentům do nástrojů a metod, se kterými by se mohli setkat až v praxi analytiků podnikových dat.

Společnost Trgiman připravila pro produkt BellaDati několik partnerských programů pro univerzity ekonomického směru a mnoho výhod pro samotné studenty, jako je možnost BellaDati použít pro výuku. Z akademické sféry BellaDati spolupracuje již s VŠB EKF, kde se v každém semestru BellaDati vyučuje přes 200 studentů. Mimo ČR se v BellaDati vyučují od března studenti z polské Vyšší školy bankovní v Poznani.

Na Vysoké Škole Ekonomické v Praze proběhla 6.5. přednáška "Easy as pie data analysis" o nových trendech v business intelligence. Přednášející Martin Trgiňa, CEO společnosti, se zmínil o trendech, které dnes hýbou světem BI, dalšími tématy byla uživatelská přívětivost řešení a jejich intuitivita pro business uživatele. Na tuto přednášku chce společnost navázat profesionály vedenými workshopy konanými pro studenty VŠE, kteří mají zájmem o analýzu dat.

V českých podmínkách unikátní služba je také online trh s analytickými daty mercato.belladati.com. Dnes pomáhá studentům z výše uvedených škol pro získávání relevantních ekonomických a statistických dat. Lze na ni dohledat vizualizace dat vhodných pro analýzy a datovou žurnalistiku. Každý uživatel může vkládat grafy a tabulky do svého webového článku nebo je využít v ekonomických závěrečných pracích.

Služba je dostupná na internetu na adrese http://mercato.belladati.com.

Přednáška z VŠE 6.5. je dostupná formou videozáznamu na YouTube a Slideshare:

• http://www.slideshare.net/trgiman/easy-as-pie-data-analysis-university-lecture

• http://www.youtube.com/watch?v=rNv-rsQNGdY

O společnosti TRGIMAN

Trgiman je česká společnost z holešovické přístavu v Praze založená v roce 2006 Martinem Trgiňou. Vytváří podnikový web software pro analýzy a spolupráci, který je ale zábavné používat, snadné koupit a lehké spustit. Je autorem řešení BellaDati, které pomáhá podnikům sledovat a analyzovat podniková data. Další produkt Tahuti usnadňuje komunikaci školní komunitě či škole se státní správou. Produkty jsou poskytovány z cloudu jako opravdový SaaS bez instalací rovnou z web prohlížeče. Zároveň však stojí nohami pevně na zemi v podobě on-premis web aplikací doplněných o integrační a analytické služby.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3