INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Mio, přední světový dodavatel přenosných navigačních zařízení, a bezpečnostních kamer do aut a pro outdoor, uvedl na trh nové nejvyšší modely navigací Mio Spirit řady 6900, které disponují funkcemi pro luxusní cestování a 5" obrazovkou s matným povrchem proti odleskům. Všechny verze standardně obsahují mapy 44 zemí Evropy s doživotní aktualizací map, IQ Routes pro doporučení nejvhodnější trasy a nově lze navigovat dle čísla orientačního, tak i popisného.

 

 

Oproti modelům s menší obrazovkou jsou navigace Mio Spirit řady 6900 standardně vybaveny AV vstupem, do kterého lze jednoduše připojit například parkovací kameru nebo třeba přehrávač DVD.  Obsahují také multimediální přehrávač, díky kterému lze poslouchat hudbu nebo sledovat filmy umístěné na microSD kartě s kapacitou až 32 GB. Nejvyšší model, konkrétně Mio Spirit 6970, disponuje také bezdrátovou technologií Bluetooth k propojení s mobilním telefonem. Lze tak navigaci využít pro hlasitý odposlech (hands-free) nebo pro vyhledávání lokálních informací, pokud má mobilní telefon zapnuté datové služby. K výbavě nejvyššího modelu patří také hlasové ovládání v češtině. Cíl cesty tak lze zadat pouhým vyslovením adresy.

 

Mezi standardní funkce patří technologie IQ Routes, která využívá informace získané od milionu řidičů za účelem vypočítání co nejvhodnější trasy. Dále je zde nový 3D náhled jízdních pruhů a křižovatek – díky funkci Lane Guidance si bude řidič jistý, že je při odbočování vždy ve správném jízdním pruhu. Základní model disponuje také Průvodcem tunelů, kdy zařízení v místech bez GPS signálu automaticky dopočítává polohu vozidla a vyznačuje ji na mapě. Při dojezdu do cíle lze využít Parkovacího asistenta, který do 1 km v okolí cíle nalezne nebližší parkovací místa. Režim chůze pak nastaví mapu na 2D a lze ji využít jako tradiční mapu. Zároveň si pamatuje polohu vozidla, takže dovede majitele zpět na místo.

 

Před zahájením jízdy jsou po zadání cíle nabídnuty hned 4 varianty různých tras - nejrychlejší, nejkratší, nejsnadnější a nejlevnější. Stačí si pak vybrat tu, která v daný moment nejlépe odpovídá potřebám řidiče či situace. Navržené trasy odrážejí jak zkušenosti z IQ Routes, tak i informace z RDS-TMC zpravodajství. Díky tomu se lze vyhnout zácpám a zpomalené dopravě, které jsou zapříčiněné opravami silnic a jejich uzávěrkami. Trasy reflektují i funkci LearnMe Pro, která se učí stylu jízdy řidiče a přizpůsobí mu nejen výběr obvyklé trasy, ale přesněji určí i čas příjezdu do cíle.

 

Všechny modely obsahují 44 map zemí Evropy, které mají zajištěny aktualizace po dobu životnosti přístroje a jsou prováděny až 4x ročně. V případě, že se řidič rozhodne navštívit jiné země, než jsou obsaženy v navigaci, lze využít ojedinělou možnost Půjčování map. Další mapy tak lze jen pronajmout pouze na potřebnou dobu, a není nutné platit vysoké ceny za limitovanou licenci. Služba půjčování map nabízí pronájem mapy dané země na 3 dny, 1 týden nebo 1 měsíc, což ve srovnání s pořizovací částkou standardní mapy představuje úspory ve výši až 80 %.

 

Díky bezplatné databázi rychlostních radarů po dobu 3 měsíců jsou navigace schopny varovat jak při překročení povolené rychlosti, tak i na blížící se místo sledované radarem. Lze tak přizpůsobit jízdu, zajistit poklidný průjezd kritickými místy a zvýšit bezpečnost projížděné lokality.

 

Cena a dostupnost

Navigace Mio Spirit jsou dostupné od června 2014 za doporučenou cenu vč. DPH:

Mio Spirit 6900 - 3 990 Kč

Mio Spirit 6950 (funkce 6900 + RDS-TMC + media přehrávač) - 4 290 Kč

Mio Spirit 6970 (funkce 6950 + Bluetooth + hlasové ovládání) - 4 490 Kč

 

Chcete-li získat další informace o službách, produktech a maloobchodních cenách, navštivte, prosím, http://eu.mio.com/cs_cz/.

 

O společnosti Mio

Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1700 lidí a své produkty prodává ve více jak 58 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS
v regionu střední a východní Evropy*. Celosvětově obsazuje třetí příčku. 

 

Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, kamery pro auta, motocykly a outdoor aktivity byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně. 

 

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3