Po vstupu českého energetického koncernu ČEZ, a.s. na trh mobilních služeb (Mobil od ČEZ) se společnost rozhodla usnadnit svým zákazníkům správu všech svých služeb (elektřina, plyn a mobil) prostřednictvím mobilní aplikace.
Cílem ČEZ ON-LINE je nabízet plnohodnotný a komplexní nástroj pro zákazníky, díky kterému si budou moci samostatně spravovat svůj účet přímo z mobilního telefonu. Aplikace zároveň sníží zatíženost Call centra energetického koncernu.
Klient může v rámci aplikace pro Android či iOS pracovat s komoditami elektřina, plyn a mobil. V přehledném menu se uživateli budou zobrazovat jen ty komodity, které od ČEZ aktivně odebírá.
Aplikace nabízí dva způsoby využití - jeden je přístupný bez a druhý s přihlášením uživatele. V anonymní části aplikace se zákazník dostane k základním údajům o společnosti: kontakty ČEZ, nejbližší pobočky společnosti a seznam odkazů na její web.
Naopak, už přihlášený uživatel si navolí segmenty, které chce, aby mu aplikace zobrazovala. Další bannery tvoří odkazy na zprávy od společnosti, místa odběru služeb, správu účtů mobilních čísel a platby. Klient tak díky aplikaci sleduje:
- Místo odběru služby: název odebírané komodity / popis fakturace.
- Nedoplatek / fakturu před splatností - klient může přejít do sekce záloh a faktur.
- Simulaci spotřeby, čímž si zvýší přehled o předpokládané fakturační částce a může si rozumně nastavit zálohovou platbu.
- Online změna výšky zálohy.
- Historii plateb.
- Vývoj spotřeby na jednotlivých odběrných místech.
- Telefonní číslo / telefonní čísla: informace o aktuálním balíčku služeb, cenu za zúčtovací období, volné minuty a informace o datovém limitu, nastavení elektronické faktury a fakturační adresy. Zákazník si také může měnit nastavení balíčku služeb, jejichž nabídku má v rámci aplikace zpřístupněnou. Díky aplikaci odešle požadavek, a požadovaná změna tarifu mu bude automaticky zavedena.
"Jsme rádi, že jsme si pro spolupráci vybrali společnost Cleverlance. V rámci dodávky, na kterou bylo velmi málo času, ukázali flexibilitu a know-how E2E dodávky mobilní aplikace. Projekt proběhl bez problémů a podle našich představ." Petr Karvánek, Manažer Projektu mobilní aplikace ve společnosti ČEZ.
"Aplikácia je užívateľsky jednoduchá, prehľadná a pritom komplexná. Ponúka synergiu utilít a telekomunikačných služieb. Dovolím si tvrdiť, že sa jedná o prvý selfcare, ktorý takto služby spojuje a prináša tak užívateľom rýchlu kontrolu nad celým portfóliom služieb spoločnosti ČEZ. ČEZ kvôli aplikácii optimalizoval aj web stránky, ktoré sú doplnené o sekciu mobilná aplikácia.
Užívatelia sa môžu do budúcna tešiť na postupný rozvoj a novú, veľmi zaujímavú funkcionalitu ktorá im uľahčí život," řekl Milan Mitošinka, vedoucí jednotky mobilního vývoje.
(tz)