INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Úctyhodnou tradicí se může chlubit výrobce valivých ložisek, firma KLF–ZVL Bearings, s.r.o., která je na trhu již od roku 1960. Vzhledem k rozsahu výroby i svých obchodních aktivit, které směřují do více než deseti zemí světa, se firma pochopitelně nemůže obejít bez podpory kvalitního informačního systému, který podpoří firemní procesy, zejména pak vlastní výrobu. V současné době zde proto probíhá implementace ERP systému HELIOS Orange z produkce Asseco Solutions.

Bez podpory informačního systému nebyla společnost KLF–ZVL Bearings ani v minulosti. Jejím zaměstnancům i managementu pomáhal při jejich činnosti informační systém Safír. Po jeho akvizici společností Asseco Solutions však ohlásila ukončení jeho podpory k 31. 12. letošního roku. Zákazníkům byla nabídnuta možnost přechodu na jiný systém z produkce téže společnosti. Vedení KLF–ZVL Bearings zvolilo HELIOS Orange. Důvodem však nebylo pouhé ukončení podpory původního systému, ale též záměr zkvalitnit podporu všech procesů pomocí ERP a také CRM.

Implenetace je nyní na počátku, v současné době mají za sebou budoucí uživatelé systému HELIOS tři školení. Jeho ostrý start je naplánován na 1. leden 2014, tak, aby přesně navázal na ukončení podpory systému Safír.

„Od nového systému očekáváme především podporu obchodních činností. Získáním aktuálních obchodních a ekonomických informací o zákazníkovi a o stavu poptávaných výrobků v procesu zpracování chceme maximálně zefektivnit naše obchodní procesy,“ říká Ing. Miloslav Říha, jednatel společnosti a pokračuje: „Neméně důležité jsou však pro nás podpora plánování výroby kapacitními propočty, sledování fyzického stavu výroby, či sledování výkonnosti jednotlivých pracovišť. Velmi dobře využijeme i elektronickou evidenci odvedené práce a možnosti vyhodnocování, které systém nabízí.“

Vedení společnosti však předpokládá také finanční přínos zavedení nového systému. Konkrétně se jedná o úspory v oblasti evidence odvedené práce, finanční přínos plynoucí ze zvýšení efektivnosti práce obchodního oddělení a také z optimalizace dodacích termínů u subdodávek.

„Ačkoli v této fázi implementace nemáme ještě dostatek poznatků, musím konstatovat, že naše dosavadní zkušenosti s novým systémem zatím zahrnují spokojenost s uživatelsky přívětivým prostředím i s fundovanými a ochotnými školiteli, kteří mají ke svým zákazníkům potřebný individuální přístup,“ pochvaluje si započatou spolupráci Ing. Říha.

Ve společnosti KLF–ZVL Bearings budou po dokončení implementace fungovat tyto moduly: Účetnictví, Pokladna, Majetek, Banka, Nabídky, Objednávky, Fakturace, Mzdy, Personalistika, Technická příprava výroby, Řízení výroby, Intrastat,

KLF – ZVL Bearings

Výroba valivých ložisek byla zahájena ve Vlašimi již v letech 1959-60. Po privatizaci společnosti v roce 1993 byla výroba ložisek převedena do společnosti s názvem OMNIA – ROLL, spol. s r.o., ale  nadále pokračovala ve Vlašimi. V roce 2006 vstoupil majetkově do společnosti dlouholetý obchodní partner z Indie a  společnost  byla přejmenovaná na  KLF-ZVL Bearings s.r.o. V roce 2010 byl majoritní podíl společnosti odkoupen společností IMET-AKE s.r.o. Od svého vzniku zde se výroba ložisek nachází v areálu společnosti Sellier & Bellot ve městě Vlašim – CZ.

Veškerá produkce je vyráběná podle původních technicko-výrobních standartů ZKL/ZVL se zapracováním inovací provedených v době samostatné existence. Tyto standarty a jejich vývoj znamenají pro firmu udržení a rozvoj její pozice na trhu. Do roku 2008 byla veškerá produkce vyráběná a dodávaná pod značkou ZKL. V současnosti společnost vyrábí dvouřadá válečková ložiska, jednořadá a dvouřadá válečková ložiska s plným počtem válečků, jednořadá válečková ložiska, jednořadá jehlová ložiska s plným počtem jehel, speciální jednořadá a dvouřadá válečková ložiska s plným počtem válečků a jejich aplikace a kuželíková ložiska jednořadá pod značkou KLF-ZVL. Ve společnosti je zaveden systém řízení jakosti podle mezinárodních standardů ISO 9001:2008.

Ložiska KLF-ZVL jsou dodávána pro použití v dopravní technice, manipulační technice, zemědělské technice, v převodovkách, obráběcích strojích, tiskařských strojích, apod. Dodávky jsou realizovány přímo do montážních podniků, nebo prostřednictvím distributorů do celého světa.

Bližší informace lze nalézt na www.klf-zvl.cz

Asseco Solutions

Asseco Solutions, a.s., je největším producentem podnikových informačních systémů na českém a slovenském trhu. Softwarové aplikace z jeho produkce jsou distribuovány i na dalších trzích v rámci střední Evropy. Společnost se zabývá nejen vývojem, ale také implementací a podporou specializovaných systémů pro organizace všech velikostí v nejrůznějších oblastech jejich působení. Produktové portfolio sahá od informačních systémů pro nejširší spektrum podniků, zabývajících se výrobou, obchodem či službami, přes produkty pro oblast veřejné správy, až po např. produkty pokrývající specializované potřeby ubytovacích a stravovacích zařízení. Všechny produkty jsou doplněné širokou nabídkou služeb a partnerských programů. Kromě základních modulů a funkcionalit poskytují též řešení pro jednotlivé oblasti podnikání, tzv. „oborová řešení“. Asseco Solutions je nositelem certifikátu kvality ISO 9001:2008 a je členem nadnárodní skupiny ASSECO Group.

Na konci roku 2013 v Asseco Solutions, a.s. pracovalo celkem 329 osob a obrat za rok 2013 činil 438,1 mil. Kč.

 Poslání společnosti Asseco Solutions

Pomáháme firmám, aby byly úspěšné v jejich podnikání. Díky našim službám se mohou plně věnovat svým aktivitám, starost o informační systémy přenechávají nám. V každém okamžiku ctíme vztah s našimi zákazníky i pracovníky, lpíme na pověsti důvěryhodného partnera.

Bližší informace lze nalézt na www.AssecoSolutions.eu

ASSECO Group

Skupina ASSECO byla založena v roce 2004 vytvořením strategického partnerství mezi Asseco Poland (bývalý Comp Rzesów) a Asseco Slovakia. Z hlediska tržní kapitalizace je skupina jednou z deseti největších kótovaných IT společností v Evropě. Ekonomicky patří k nejsilnějším evropskýcm softwarovým společnostem – v roce 2012 se umístila na sedmém místě v žebříčku The Truffle 100, který analyzuje 100 nejúspěšnějších softwarových společností na základě kategorie výnosů z vlastního softwaru. Skupina ASSECO je dnes mezinárodním uskupením prosperujících evropských IT společností, které poskytují komplexní IT řešení všem segmentům ekonomiky v mnoha zemích Evropy. Portfolio jeho klientů tvoří stejně tak silné nadnárodní bankovní a finanční společnosti, veřejné instituce, mezinárodní korporace, jako malé a střední podniky.   ASSECO Group zaměstnává  přes 14 000 lidí po celé Evropě.

Bližší informace lze nalézt na www.asseco.com

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3