INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zajímají vás aktuální trendy v oblasti digitálního marketingu, obchodu a komunikačních kanálů? Vědí, jak správně zacílit a využít big data pro upevnění vztahů s klientem? V tom případě se s nimi podělte o pozvánku na konferenci Marketing 3.0 pořádanou společností Profinit. Účast na akci je pro potvrzené účastníky zdarma!

O tom, proč si reklama vysloužila přídomek „navoněná zdechlina“ a jaké trendy v oblasti technologií, demografického vývoje či nákupního chování v současnosti mění svět marketingu k nepoznání, pohovoří Roman Šiser, ředitel projektu Česká inovace. Konkrétní příklady toho, jak se Češi liší v konzumaci médií od zbytku světa, jak se na internetu spojují se značkami a kde hledají informace o produktech a službách přinese dvojice Tomáš Pflanzer a Eva Králová ze společnosti TNS Aisa, která je realizátorem moderních marketingových výzkumů.

Problematikou legislativních omezení spojených s digitálním marketingem provede účastníky konference Karel Neuwirt, někdejší předseda UOOU a Komisař rady Evropy. Ten ve svém vystoupení ukáže, jak se nedostat do křížku se zákonem, jaká rizika se pojí s vytvářením profilů klientů a na co je nutné se zaměřit v souvislosti s novou právní dikci EU pro ochranu osobních údajů.

O tom, že touha lidstva nahlížet do budoucnosti je věčná, pohovoří Jan Černý, CEO společnosti Modgen, jež se zaměřuje na využívání dat v byznysu k tomu, aby mohla být realizována skutečně kompetentní rozhodnutí. Jan Černý ukáže, že budoucnost nemusíme jen předpovídat, ale můžeme také zjistit, jakými konkrétními kroky ji lze ovlivnit.  

Poznatky z praxe jsou vždy nejcennější, a proto na konferenci kromě dalších zajímavých osobností vystoupí také Pavel Vaněček, Head of marketing research and data mining v České spořitelně. Ukáže, jak Česká spořitelna propojuje interní data (což samo o sobě je docela výzva), obohacuje je o výzkumná data a snaží se z výsledného mixu „uvařit“ něco užitečného pro byznys. Zaměří se také na transformaci v oblasti direct marketingu a změnu v přístupu ke klientské spokojenosti od klasického hledání klientů pro produkty směrem k hledání řešení pro klienty.

Závěrečnou panelovou diskuzi povede Tomáš Poucha, výkonný ředitel Marketingového institutu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3