INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zajímají vás aktuální trendy v oblasti digitálního marketingu, obchodu a komunikačních kanálů? Vědí, jak správně zacílit a využít big data pro upevnění vztahů s klientem? V tom případě se s nimi podělte o pozvánku na konferenci Marketing 3.0 pořádanou společností Profinit. Účast na akci je pro potvrzené účastníky zdarma!

O tom, proč si reklama vysloužila přídomek „navoněná zdechlina“ a jaké trendy v oblasti technologií, demografického vývoje či nákupního chování v současnosti mění svět marketingu k nepoznání, pohovoří Roman Šiser, ředitel projektu Česká inovace. Konkrétní příklady toho, jak se Češi liší v konzumaci médií od zbytku světa, jak se na internetu spojují se značkami a kde hledají informace o produktech a službách přinese dvojice Tomáš Pflanzer a Eva Králová ze společnosti TNS Aisa, která je realizátorem moderních marketingových výzkumů.

Problematikou legislativních omezení spojených s digitálním marketingem provede účastníky konference Karel Neuwirt, někdejší předseda UOOU a Komisař rady Evropy. Ten ve svém vystoupení ukáže, jak se nedostat do křížku se zákonem, jaká rizika se pojí s vytvářením profilů klientů a na co je nutné se zaměřit v souvislosti s novou právní dikci EU pro ochranu osobních údajů.

O tom, že touha lidstva nahlížet do budoucnosti je věčná, pohovoří Jan Černý, CEO společnosti Modgen, jež se zaměřuje na využívání dat v byznysu k tomu, aby mohla být realizována skutečně kompetentní rozhodnutí. Jan Černý ukáže, že budoucnost nemusíme jen předpovídat, ale můžeme také zjistit, jakými konkrétními kroky ji lze ovlivnit.  

Poznatky z praxe jsou vždy nejcennější, a proto na konferenci kromě dalších zajímavých osobností vystoupí také Pavel Vaněček, Head of marketing research and data mining v České spořitelně. Ukáže, jak Česká spořitelna propojuje interní data (což samo o sobě je docela výzva), obohacuje je o výzkumná data a snaží se z výsledného mixu „uvařit“ něco užitečného pro byznys. Zaměří se také na transformaci v oblasti direct marketingu a změnu v přístupu ke klientské spokojenosti od klasického hledání klientů pro produkty směrem k hledání řešení pro klienty.

Závěrečnou panelovou diskuzi povede Tomáš Poucha, výkonný ředitel Marketingového institutu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3