Webové řešení METRO Cash & Carry, za kterým stojí česká technologická společnost ACTUM, vyhrálo ocenění Sitecore Experience Awards v kategoriích celkový vítěz Site of the Year 2015 a The Best Use of Contextual Intelligence pro region Německo, Rakousko a Švýcarsko.
Mezinárodní porota složená z externích konzultantů hodnotila zpracování, integraci aplikací a celkový zákaznický zážitek.
25 států a 7500 migrovaných webových stránek
METRO Cash & Carry se rozhodlo globálně rozvíjet své dlouhodobé strategie v oblasti digitálního zákaznického zážitku, proto byla implementovaná technologická platforma Sitecore, která největším společnostem umožňuje správu obsahu, řízení kontextu a marketingovou automatizaci.
„Pro zákazníka jsme vybudovali nezávislé weby v 25 státech jako je Čína, Japonsko, Francie nebo Německo. K naplnění požadovaných obchodních cílů a výsledků v jednotlivých zemích používáme vlastní metodiku, která je postavená například na personalizaci, migraci dat, emailingových kampaních nebo webové analytice.” řekl Jan Havel, Managing Partner, ACTUM.
712 000 unikátních uživatelů za hodinu
Při budování stránek ACTUM testoval UX a grafický design, napojil se na desítky interních a externích systémů a využil celosvětově několik datových center. Z Prahy je zajištěná nepřetržitá správa a údržba ve všech státech.
„Pro klienta v současné době pracujeme na desítkách dalších projektů jak vývojového, tak konzultačního charakteru. Například implementujeme platformy pro vyhledávání, zákaznický portál MyMETRO a prediktivní profilování návštěvníků.“ dodal Havel.
Technologická společnost ACTUM strategicky navrhuje, buduje a následně i spravuje platformy digitální komunikace. Ve spolupráci s ACTUM+ dokáže společnosti provést změnou k personalizované, automatizované a daty řízené komunikaci a tím maximalizovat obchodní výsledky.
Sitecore je světový lídr v softwaru pro řízení zkušeností. The Sitecore® Experience Platform™ umožňuje největším společnostem správu obsahu, řízení kontextu a marketingovou automatizaci.
(tz)