"Z 500-ti oslovených klientů využívajúcich služby ByznysWeb.cz až 58 % považuje investici do PPC internetové reklamy za efektivní, jelikož je dobře měřitelná. Například, pokud podnikatel investuje 15 000 Kč, díky podrobnému měření ví, že z reklamy reálně získal 20 zákazníků, kteří nakoupili za 120 000 Kč. Návratnost investic je okamžitě viditelná. Takto přesné měření neumožňuje žádný jiný typ reklamy," popsala výsledky průzkumu Ing. Petronela Varačková, marketing specialist ByznysWeb.cz.
Nejčastější je PPC reklama kombinovaná se SEO optimalizací, kterou preferuje až 26 % respondentů.
12 % oslovených zákazníků si vytvořilo pomocné obsahové www stránky na podporu prodeje a zvýšení návštěvnosti na svých webech; 4 % respondentů vidí potenciál i v odesílání hromadných mailů na vlastní nebo zakoupené databáze a v odesílání PR zpráv.
Zvyšování návštěvnosti na mých stránkách realizuji:
• formou PPC reklamní kampaně (Sklik, Google AdWords, Etarget, Facebook) 58 %
• SEO optimalizací 26 %
• tvorbou pomocných obsahových webů 12 %
• prostřednictvím hromadných mailů a PR správ 4 %
Zdroj: www.ByznysWeb.cz
"V průzkumu jsme dále zjišťovali, jakou částku majitelé eshopů a www stránek měsíčně minou na internetovou reklamu a zjistili jsme, že až 47 % zákazníků služby ByznysWeb.cz investuje 15 000 - 30 000 Kč na zviditelnění svého webu nebo e-shopu prostřednictvím internetové reklamy," dodala Ing. Varačková.
37 % oslovených respondentů vyčlení ze svého měsíčního rozpočtu na internetový marketing od 3000 do 15 000 Kč, 10 % více jak 30 000Kč a 6 % maximálne 3000 Kč.
Za měsíc investuji do internetové reklamy v průměru:
• více jak 30 000 Kč 10 %
• 15 000 - 30 000 Kč 47 %
• 3000 - 15 000 Kč 37 %
• max. 3000 Kč 6 %
Zdroj: www.ByznysWeb.cz
(tz)