mBank spustila možnost sjednání pojištění přímo ve své mobilní aplikaci. Nová služba se týká všech pojištění, která banka nabízí ke svým debetním a kreditním kartám. Jedná se o pojištění zneužití karty, cestovní pojištění a asistenční služby, pojištění schopnosti splácet, ale také nákupu, online identity nebo pravidelných výdajů. V této šíři pojistných produktů je možnost aktivace v bankovní aplikaci na českém i slovenském trhu unikátní.
Klienti mBank si budou moci aktivovat pojistné služby kdykoliv a kdekoliv. „Když náš zákazník bude nově sedět na letišti nebo už bude na cestě k moři nebo do hor a uvědomí si, že mu chybí cestovní pojištění, s využitím aplikace mBank si ho sjedná pomocí několika málo kliků a jeho pojistka bude platná hned následující den,“ uvedl Jan Kamenský, produktový manažer pro pojištění mBank.
Cílem nového způsobu sjednání pojistných služeb však není jen pomoc zapomnětlivcům. Jde o zvýšení komfortu všech uživatelů mobilní aplikace. mBank tím ale také cílí na podporu prodeje pojistných produktů a karet. „Pohodlí uživatelů je vepsáno v DNA mBank, která do online a mobilního prostředí převádí finanční služby již od svého vzniku. Samoobslužnost pomáhá dostupnosti všech bankovních produktů a tuto strategii hodláme rozvíjet i nadále,“ dodal Jan Kamenský.
(tz)