Komerční banka nyní prostřednictvím aplikace internetového bankovnictví MojeBanka a ProfiBanka umožňuje klientům aktivaci karty pro platby prostřednictvím internetu nebo nastavení finančního limitu dle svých představ. Měnit lze jak celkový týdenní finanční limit pro platbu kartou, tak i individuální limity pro platby na terminálech u obchodníků nebo pro výběry z bankomatů.
Součástí aplikace je nově také možnost požádat o opětovné zaslání osobního čísla PIN ke kartě na pobočku, u které má klient vedený účet.
„Obsluha účtu prostřednictvím internetu i platební karty patří mezi fenomény dnešní doby. Velmi nás proto těší, že klienti Komerční banky získávají další možnosti, které zjednodušují využívání těchto produktů a služeb," uvedl Mojmír Prokop, vedoucí pro Přímé kanály Komerční banky.
Provedení změny nastavení parametrů karty je pro klienta zároveň jednoduché a časově nenáročné. O popularitě této novinky u klientů svědčí i to, že za první tři dny KB zaznamenala téměř 2000 žádostí o změnu nastavení parametrů karty.
(tz)