Služba nazvaná PREMIUM SMS je určena všem novým i stávajícím zákazníkům, kteří chtějí nabídnout kupujícím okamžitou a flexibilní možnost zaplatit za obchod, zboží či službu pomocí mobilu. Cílí nejen na soukromé firmy, střední a malé podnikatele, ale i na příspěvkové organizace, státní správu a samosprávu. Dolní a horní limit transakce se pohybuje v rozmezí 4 až 600 Kč včetně DPH. Výhodou služby je nezávislost na příslušnosti platícího klienta k telekomunikační společnosti, platbu PREMIUM SMS lze totiž použít všech mobilních sítí
Konkrétní využití má PREMIUM SMS např. při poskytování obsahu a služeb na internetu, prodeji různých druhů zboží, spotřebitelských soutěžích, nákupu SMS jízdenek, platbách za parkování, rezervacích (např. vstupenek na kulturní a sportovní akce, u lékaře, kadeřníka, autoservisu), platbách za komunální služby, pojištění do zahraniční, SMS chatu, dárcovských a charitativních příspěvcích, anketách aj.
Platící klient má na výběr ze dvou variant
Dial Telecom nabízí nakupujícím dvě varianty této služby. Pro jednorázové platby představuje ideální řešení služba PREMIUM SMS MO. Zde je textová zpráva zpoplatněna přímo při odeslání. Naopak varianta SMS MT nachází své využití při pravidelném a opakovaném odběru služby (např. zpravodajství, horoskopy apod.). V tomto případě je zpoplatněna odpovědní SMS zasílaná zákazníkovi provozovatelem služby.
„PREMIUM SMS vhodně doplňují portfolio již stávajících telekomunikačních řešení. Poskytuje našim stávajícím i potenciálním zákazníkům možnost využít přednosti této služby k oslovení dalších klientů a prodeji svého zboží a služeb," řekl Robert Horáček, Product Manager společnosti Dial Telecom.
Nespornou výhodu PREMIUM SMS představuje pro zákazníka bezpečný a jistý výběr peněz za poskytnuté služby. Další předností je rychlé zřízení této služby a následná možnost sledovat chování spotřebitelů pomocí pokročilých on-line statistik a analýz provozu. Služba tak může být velice efektivním a levným marketingovým nástrojem.
O firmě Dial Telecom, a. s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových
a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 600 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz.
(tz)