Společnost GasNet ze skupiny innogy představila novou modernější podobu své webové aplikace Distribuce plynu on-line. Jedná se bezplatnou aplikaci, prostřednictvím které se dá snadno a z pohodlí domova komunikovat s provozovatelem plynárenské distribuční soustavy. Nejčastěji ji využívají stavební firmy, odběratelé plynu a řada dalších externích uživatelů. Jenom v roce 2016 zde bylo přijato téměř 230 tisíc žádostí a návštěvnost stále stoupá.
„Při vývoji nového portálu jsme se snažili co nejvíce vyjít vstříc potřebám a požadavkům uživatelů. Inspirovalo nás chování zákazníků na našem webu a důkladně jsme sledovali návštěvnost jednotlivých sekcí. Prostředí a postup v nové aplikaci je teď mnohem intuitivnější a uživatelsky komfortnější,“ sdělil Radek Starý, ředitel správy sítí z innogy a doplnil: „Každým rokem nám on-line podaných žádostí rychle přibývá, toho si velice vážíme a i do budoucna se budeme snažit aplikaci rozšiřovat dle aktuálních požadavků zákazníků. Modernizací se nám snížili náklady na údržbu celého systému a tak se můžeme intenzivně věnovat jeho dalšímu rozvoji.“
Nová verze aplikace přinese zákazníkům innogy mnohem přehlednější a jednodušší zadávání online žádostí. Odezva bude až pětkrát rychlejší než v původní verzi a významnou novinkou je rovněž to, že se přizpůsobí i mobilním zařízením jako je mobilní telefon či tablet. Aplikace je dostupná na adrese dpo.gasnet.cz.
„To, že bude možné aplikaci pohodlně zobrazit kdekoli na mobilu považuji za jeden z nejdůležitějších přínosů. K významnému zjednodušení došlo i při zadávání adres, které je nově fulltextové stejně jako u nejpoužívanějších webových vyhledávačů,“ dodal Radek Starý.
(tz)