INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

116Společnost Hyundai Motor Company uskutečnila strategickou investici do švýcarského technologického start-upu WayRay AG s cílem urychlit vývoj navigačního systému s holografickým zobrazováním rozšířené reality pro vozidla. Nová technologie by se mohla objevit ve výbavě velkosériově vyráběných vozidel v roce 2020. 

Toto partnerství pomůže značce Hyundai realizovat svou vizi budoucí mobility a řidičům poskytne zcela novou užitnou hodnotu díky propojení nejmodernější technologie zobrazování s informačními a zábavními systémy vozidel.

„WayRay má pozoruhodné know-how ve vývoji hardwaru i softwaru pro systémy holografického zobrazování s rozšířenou realitou. Spolupráce mezi společnostmi Hyundai a WayRay nám pomůže vytvořit zcela nový ekosystém, který využije technologii rozšířené reality pro vylepšování nejen navigačních systémů, ale také k vytvoření platformy s rozšířenou realitou pro chytrá města a chytrou mobilitu, což jsou nové oblasti obchodního zájmu společnosti Hyundai Motor Group, které poskytnou inovativní zákaznické zážitky,“ řekl Dr. Youngcho Chi, výkonný viceprezident společnosti Hyundai Motor Group, odpovědný za inovace.

Holografická řešení s rozšířenou realitou společnosti WayRay vytvářejí skutečné zážitky rozšířené reality, v níž jsou virtuální objekty dokonale integrovány do prostředí uživatele. V porovnání s konvenčními průhledovými displeji dostupnými na trhu se může technologie společnosti WayRay pochlubit menším projekčním systémem, který poskytuje jasnější obraz a který lze namontovat do téměř jakéhokoli vozidla.

Neobyčejně široká promítací zóna umožňuje zobrazovat více virtuálních objektů v komfortní vzdálenosti pro oči řidiče. Systém nemá žádné omezení z hlediska rozměrů zobrazení a dokáže promítat dokonce i zobrazení v celé ploše čelního okna. Technologii lze použít i pro boční okna vozidla, což umožní nabízet cestujícím různé informační a zábavní služby. V současnosti neexistuje jiná technologie, která by se vyznačovala takovými parametry.

Existuje nekonečné množství možností pro využití této technologie v automobilech. Informace o dopravě lze promítat čelním oknem na vozovku, aby nebyla rozptylována pozornost řidičů, což zvýší bezpečnost silničního provozu. Systém může poskytovat vylepšené navigační pokyny v závislosti na rychlosti jízdy, včetně informací v reálném čase o přechodech pro chodce, chodcích, silnicích a výstražných dopravních značkách.

V budoucnosti bude tato technologie moci zobrazovat řidičům další informace o okolí, a to v kombinaci s technologií autonomní jízdy ve vozidlech intenzivně síťově propojených se silnicí a okolními vozidly.

Společnost WayRay byla založena v roce 2012 a rychle se stala v globálním měřítku vedoucí technologickou společností v oblasti vývoje holografických systémů s rozšířenou realitou. Společnost má sídlo ve Švýcarsku a v Rusku provozuje výzkumné a vývojové centrum.

„Jako technologická společnost se snažíme vytvářet zásadní inovace, které dalece přesahují horizont holografických displejů s rozšířenou realitou a nových uživatelských rozhraní,“ řekl Vitaly Ponomarev, generální ředitel společnosti WayRay. „Jsme hrdí, že jsme oceňováni jako spolehlivý partner, který splňuje vysoké standardy investorů, jakým je Hyundai.“

Hyundai rozšiřuje partnerství v různých oblastech s cílem zintenzivňovat vývoj klíčových technologií pro autonomní jízdu a zkoumat nové obchodní příležitosti v rámci infrastruktury chytrých měst.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3