INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IT a komunikace

Interface1
28. květen 2014

Vývojáři ryze českého podnikového a ekonomického informačního systému PREMIER přicházejí s novou funkcí s názvem „identifikační štítky“. Uživatelům poskytne univerzální nástroj pro snadné filtrování a následné zpracování dat. Zákazníci si mohou volit kritéria filtrování dle vlastních potřeb, aniž by musel do systému zasahovat programátor, jak tomu bylo doposud.

27. květen 2014

Ochrana citlivých a důležitých firemních informací se nesmí podceňovat. Data jsou nevíce ohrožena ve chvílích, kdy odchází zaměstnanci nebo k nim mají přístup externisté. Samozřejmě kritické je jakékoli opuštění firemního prostředí. Také skutečnost, že často firmy nemají dobře nastavené procesy a neví, kde informace jsou, kdo k nim má přístup a jak se pohybují, nepřispívá jejich bezpečnosti. V případě úniku musí společnosti počítat jak s finančními ztrátami, tak i s pošramocenou pověstí, která může firmu položit na lopatky.

23. květen 2014

Mio, přední světový dodavatel přenosných navigačních zařízení, a bezpečnostních kamer do aut a pro outdoor, uvedl na trh nové nejvyšší modely navigací Mio Spirit řady 6900, které disponují funkcemi pro luxusní cestování a 5" obrazovkou s matným povrchem proti odleskům. Všechny verze standardně obsahují mapy 44 zemí Evropy s doživotní aktualizací map, IQ Routes pro doporučení nejvhodnější trasy a nově lze navigovat dle čísla orientačního, tak i popisného.

21. květen 2014

Nejčastějším prostředkem pro vnitropodnikovou komunikaci zůstává již řadu let e-mail. V přehlcených schránkách se ale zaměstnanci začínají ztrácet a mnohdy přehlédnou i důležitou zprávu od nadřízeného. Firmy proto hledají efektivnější nástroje pro výměnu informací.

15. květen 2014

Tablety a mobily s přístupem na internet slouží svým majitelům nejen k zábavě a komunikaci, ale také k nákupům. Svědčí o tom statistiky on-line prodejců, kteří v přístupech na své stránky zaznamenávají rostoucí podíl mobilů a tabletů, a to v řádech desítek procent. Novým zvyklostem zákazníků přizpůsobují obchodníci vzhled i strukturu e-shopů, které musí umožňovat příjemné čtení a jednoduché ovládání prostřednictvím dotykové obrazovky.

14. květen 2014

Při hodnocení kvalit obchodu zákazníci velmi přihlíží na kvalitu dopravce, který jim zboží doručoval. Pro 82 % zákazníků se totiž do hodnocení e-shopu promítá také kvalita a spokojenost s dopravou. Kromě toho, že zákazníci podle dopravy e-shop hodnotí, jej také vybírají. K počtu druhů dopravy v e-shopu se při výběru přikloní 90 % internetových uživatelů. Vyplývá to z průzkumu nákupního rádce Heureka.cz mezi téměř 2 000 internetovými uživateli.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3