Jak efektivně uspořit peníze daňových poplatníků, dokázalo Ministerstvo financí ČR nedávnou změnou dodavatelů datových služeb pro svá pracoviště po celé České republice. Díky novým smlouvám s poskytovateli datového připojení mimo projekt Komunikační infrastruktury veřejné samosprávy (KIVS) dosahují roční úspory ministerstva desítek milionů korun.
Chystáte se pořídit sobě nebo někomu z blízkých chytrý telefon? Pak si jistě pokládáte otázku, jakou značku a jaký konkrétní model z široké nabídky zvolit. Vybírat lze mnoha různými způsoby – podle vybavení, ceny, designu, značky nebo s přihlédnutím ke všem těmto kategoriím. Abyste se ale vyhnuli nesnázím, přinášíme vám jako pomyslné vodítko tři dobré rady Martina Strouhala, ředitele společnosti Sunnysoft, která se na prodej chytrých telefonů specializuje.
Nová desktop aplikace AvatarX slučuje hned několik zásadních funkcí pro zvýšení efektivity webu, kterým uživatelé zlepší konverzi jiným způsobem, než pouhým měřením a vyhodnocováním návštěvnosti.
PREMIER system a.s., přední český producent informačních a ekonomických systémů, připravil nový komplexní modul "Centrum ePodání" umožňující přímou komunikaci z programu PREMIER s finančním úřadem, ČSSZ a se zdravotní pojišťovnou. Vstup do centra podání je možný stiskem jediného tlačítka z daňové kanceláře nebo z mezd. K používání je nutný kvalifikovaný certifikát.
UPC Česká republika, která podle agentury Digimark již sedm let nabízí nejlépe hodnocený internet, zvyšuje parametry u připojení pro podnikatele Fiber Business 120. Při rychlosti stahování až 120 Mb/s se odesílání dat zvyšuje na až 15 Mb/s. Právě vysokou rychlost uploadu ocení podnikatelé, kteří potřebují komfortně odesílat velkoobjemová data. Stejně jako u jiných internetových produktů není objem stažených ani odeslaných dat limitován. „Je to jednak pobídka pro podnikatele, kteří dosud využívali produkty pro rezidenční segment, ale zároveň i logické pokračování našeho portfolia. Samozřejmě dokážeme stávajícím i novým zákazníkům poskytnout na základě individuální nabídky ještě vyšší kapacitu sítě," sdělil viceprezident B2B UPC Česká republika Vincent Jourdren. Standardní cena, která zahrnuje antivirový program SmartGuard, veřejnou IP adresu zdarma a speciální kontaktní linku pro firemní zákazníky, je 999 Kč měsíčně. V případě smlouvy na dva roky pak 799 Kč. Od roku 2009 se UPC Česká republika intenzivně věnuje budování a rozšiřování služeb B2B (Business to Business), které zajišťuje specializovaná firemní divize UPC Business. K dispozici má rozsáhlou technickou platformu, jež se opírá o vlastní páteřní síť z optických vláken. Její součástí je i datové centrum. (tz)
Počítačová škola Gopas, lídr v IT vzdělávání ve střední Evropě, dnes svými e-learningovými kurzy expanduje i na arabský trh. Nejnovější kurzy, jako jsou Windows 8 a Office 2013, již budou i v arabštině. Dále rozšiřuje jazykové mutace stávajících kurzů. „Na tuto oblast vzdělávání dlouhodobě sázíme. Jsme přesvědčeni, že jí celosvětově patří budoucnost," řekl Vladimír Adamovský, vedoucí oddělení e-learningu Počítačové školy Gopas.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...