INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2022 10 20 14 32 2Letošní 29. ročník soutěže Obal roku vyvrcholil slavnostním galavečerem ve čtvrtek 13. října v Aquapalace Praha, kde si prestižní ocenění v podobě skleněných trofejí odnesli společnosti Unipap, Třemošenská uzenina, DS Smith Packaging a Tesco.

Z 38 oceněných obalů vybrala předsedkyně poroty Jana Žižková tři nejlepší obalové exponáty, kterými se staly – na třetím místě společnost DS Smith Packaging s obalovým boxem 3D STP a na druhém místě Třemošenská uzenina s Extra skin balením pro Tremonito (tvarovaný salám bez obalu).

"Soutěže Obal roku jsme se zúčastnili poprvé. Proto stříbrná Cena předsedkyně poroty je pro Třemošenskou uzeninu obrovský úspěch. Jsme moc rádi, že Extra skin balení pro Tremonito a další naše výrobky zaujalo atraktivním designem, mírou inovace i svou šetrností k životnímu prostředí. Pevně věřím, že nové balení bude dělat radost i konečným spotřebitelům.“ říká Radek Šůs, ředitel společnosti Třemošenská uzenina.

Na prvním místě se umístilo obalové řešení Simple Loading od společnosti Unipap, jehož konstrukce byla vymyšlena na míru pro dětský inkubátor.

„Společnost UNIPAP již tradičně poskytuje zákazníkům komplexní služby v packagingu včetně zakázkového návrhu obalových řešení. Jsme velice rádi, že se naše práce opět setkala s pozitivním ohlasem a obstála i v porovnání s nadnárodními konkurenty.

Tentokrát náš obalový koncept „Simple Loading“ pro bezpečný transport dětského inkubátoru přináší zákazníkovi zásadní zjednodušení a zrychlení procesu balení,“ říká Martin Bína, vedoucí engineeringu Unipap.

Ocenění obalového řešení dětského inkubátoru komentuje také Iva Werbynská, ředitelka Obalového institutu Syba: „Obal na tak drahý, těžký a zároveň neobvyklý produkt, jako je dětský inkubátor musí splňovat mnoho kritérií. Zejména musí inkubátor ochránit během jeho transportu do celého světa. A to, že díky novému balení stačí k zabalení jen dva lidé namísto předešlých čtyř, je další výhodou a zároveň důvodem ke speciálnímu ocenění.“

V soutěži byla také vyhlášena Cena udržitelnosti, kterou získala společnost Tesco za tubus na Crunchy bramborové chipsy.

Překvapením soutěže Obal roku byl navíc obalový exponát v podobě papírové tašky na brambory a zeleninu od Rudolfa Kučery ze Dvora Skalkov, který získal Cenu sympatie.

Obal roku je jediná certifikovaná obalová soutěž určená pro české i zahraniční firmy, organizovaná obalovým institutem Syba. Cílem soutěže je vyzdvihnout a následně propagovat nejlepší myšlenky, inovace a technologie v oblasti balení, které se na trhu objevují. Zároveň výhercům otevírá dveře do světové soutěže WorldStar Award, kde se utkají nejlepší obaly z celého světa.

Nadcházející, již 30. ročník, startuje v únoru 2023 a chystá celou řadu novinek. Nové kategorie, nový systém hodnocení a nová hodnotící kritéria přicházející v souladu s novými trendy. Více se o soutěži Obal roku můžete dozvědět na www.obalroku.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3