INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

MarketérV podvečer 16. května 2024 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku.

Večerem provázel zkušený a vtipný moderátor Karel Voříšek. Čestná prezidentka ČMS doc. Jitka Vysekalová přivítala již po devatenácté všechny hosty a zdůraznila tradiční hodnoty na kterých je soutěž založena. Prezident společnosti ing. Tomáš David doplnil aktuální informace o dění v ČMS a předseda poroty doc. Miroslav Karlíček ocenil úroveň přihlášených projektů, odpovídající vysokým nárokům této prestižní soutěže. Součástí byla i soutěž studentů MARKETÉR ROKU JUNIOR, jejichž práce pozitivně hodnotila porota vedená prof. Lucií Spalovou. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v novém působivém designu z díly uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i zvláštní ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.

Hlavní cenu soutěže Velkého modrého delfína si odnesl:
Blahoslav Dobeš, ředitel prodeje a marketingu, Moravská ústředna Brno za úspěšný re-branding značky s dlouholetou tradicí a vytvoření nové značky MUNABO

I letos se porota rozhodla udělit mimořádným projektům Růžového delfína, Zeleného delfína a Zlatého delfína

Zlatý delfín
Kristýna Černá Daniela Kolářová, SuperZoo – Plaček Pet Products za kompletní využití filmového partnerství ke zvýšení povědomí o značce, zlepšení positioningu a růstu tržeb

Zelený delfín
Mgr. Jan Šumbera, Černá louka Ostravské vánoce za excelentní organizaci významného regionálního tématického eventu

Růžový delfín
Ing. Radka Vlažná, České dráhy za úspěšnou strategii a dlouhodobý koncept, zaměřený na zlepšení vnímání značky

DUHOVÍ DELFÍNI (abecedně)
Ing. Miroslava Bušková, United Bakeries za úspěšné zavedení kváskové řady Baker Street na trh

Jan Daneš, Startup Media Quizit za realizzci projektu Quizit jako nového nástroje interaktivního marketingu

Ing. Jindřich Hovorka, Bauhaus za kreativní dlouhodobou kampaň založenou na využití známé osobnosti s humoru a nadsázky

Lubica Mieresová, Kofola za úspěšnou realizaci kampaně „Láskyplný páteček“, zaměřené na refresh kultovní značky Kofola

Mgr. David Sladovník a Václav Koukolíček, CocaCola za realizaci edukativní kampaně „Navždy spolu“, zaměřenou na recyklaci PET lahví a víček

Zbyněk Vičar, Vinařský fond za kvalitní realizaci aktivační multikanálové kampaně brandu „Vína z Moravy, vína z Čech“

Vít Vojtěch, Penny Market za kampaň „Spartakiáda“, komunikující téma atraktivních cen

MALÍ DELFÍNI (abecedně)
Marko Blaževič, Popeyes-Rex Concept za inovativní strategii pro launch první restaurace Popeyes v ČR

Miloš Červinka, Papilo 24print za zavedení nové značky v oblasti individualizovaného tisku velkoplošných obrazů

Mgr. Tomáš Gregořica, Brašnářství Tlustý za systematickou transformaci značky prostřednictvím vhodné komunikační strategie

Jiří Herian, Seznam.cz za realizaci brandové kampaně zaměřené na zvýšení návštěvnosti domovské stránky Seznam.cz

Ing. Jan Kodada Gebrüder Weiss za inovativní využití umělé inteligence online kampaně

Ing. Vladimír Kožíšek, MEDIAN za projekt tiskového GRP s cílem korekce pozice tisku v konkurenci ostatních mediatypů

Ing. Rebeca Vacková, HERO Czech Sunar za realizaci dlouhodobého projektu pro obnovení tržního podílu značky Sunar

ZVLÁŠTNÍ CENY
Ing. Kateřina Petko, Czechoslovak Group za návrh nové vizuální identity – cenu převezme Lukáš Novotný, manažer marketingu Czechoslovak Group

Ing. Martin Hejl, THIMM obaly za úspěšnou realizaci projektu „vtipný hravý marketing aneb z vlnité lepenky cokoli „

Čestné uznání za úspěšnou nominaci (v abecedním pořadí)

Radovan Auer, Svět knihy za přeměnu knižního festivalu Svět knihy na kulturně společenskou akci, která propaguje čtení a vzdělání obecně

PhDr. Ivan Duškov, VZP za inovativní využití principu e-commerce při zvýšení zdravotní gramotnosti a posílení pozice značky

Ph.D. Radim Pařík, PRPartners Asociace vyjednávačů za realizaci komunikačního projektu zaměřeného na vyjednávání a rétoriku a ovlivňování

Ing. Věra Šejdová, PENAM za redesign značky FIT den včetně nového designu, komunikace, výrobků i kampaně

Ing. Tomáš Richtr, Hero Czech Corny za úspěšnou marketingovou podporu nového produktu

Michal Roud, M+H za realizaci nové komunikační strategie

Mgr. Šuchrat Saidov, SILON za inovativní využití CSR aktivity

Marketér roku junior 2023
Vítězem soutěže MARKETÉR ROKU JUNIOR 2023 se stal studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze,  Jakub Rožboud a Štěpán Kutmon za projekt Komunikace regionálních výrobků a značky Džemy Vališ

Cenu za kvalitu výchozí analýzy získal Bc. Filip Janás, z UTB Zlín za projekt Mikroregion Znojemsko a Podyjí

Cenu za marketingovou strategii
studentský tým s Bc. Kristina Nagyová, Bc. Kristina Svoradová, Bc. Oryna Martiushenko, z University Konstantina Filozofa v Nitře za projekt Tribeč

Cenu za komunikační strategii/ kreativitu projektu
studenský tým Alžběta Drozenová, Anna Marie Hořejší, Eliška Jarošová z University College Prague, za projekt Kyselé okurky

Cenu za realizovatelnost návrhu
studentský tým Bc. Dominika Danišová, Bc. Patrik Keresztes-Nagy z University Konstantina Filozofa v Nitře, za projekt Nový park na Sihoti

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3