INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Ocenění Obchodník roku vstupuje do svého jubilejního desátého ročníku a přináší několik změn. Generálním partnerem ročníku 2012 se stala společnost MasterCard Europe, hlavním partnerem je GE Money Bank s jejím věrnostním programem bene+. Důležitou změnou prošel také způsob určení absolutního vítěze a vítězů oborových kategorií: letos poprvé budou vyhlášeni pouze na základě výsledků reprezentativního průzkumu veřejného mínění, které nebudou nijak kombinovány s výsledky hlasování veřejnosti.

„Společnost MasterCard Europe se již v minulosti podílela na pořádání několika předešlých ročníků Obchodníka roku a v letošním roce převzala roli generálního partnera. Tohoto partnerství si velmi vážíme a věříme, že povede k dalšímu zvýšení prestiže tohoto ocenění a užší spolupráci s obchodníky," řekl Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku.

Ocenění MasterCard Obchodník roku se těší velké oblibě a pozornosti nejen u samotných obchodníků, ale také u spotřebitelů a médií. „Toto ocenění je již tradičním ukazatelem kvality českého maloobchodu, který spotřebitelům pomáhá k snadnější orientaci na trhu. V letošním ročníku jsme provedli několik změn, které zvyšují transparentnost soutěže," doplňuje Jarmila Plachá, ředitelka marketingu a komunikace GE Money Bank.

Absolutní vítěz

Letos došlo ke změně v systému volby Absolutního vítěze a držitele titulu MasterCard Obchodník roku 2012. Ten bude určen pouze na základě výsledků nezávislého reprezentativního průzkumu veřejného mínění, který provede v listopadu letošního roku společnosti INCOMA Gfk, a tyto výsledky již nebudou žádným způsobem kombinovány s výsledky hlasování veřejnosti.

Sedm oborových kategorií

Také oborové kategorie byly letos nově rozvrženy a došlo tím ke snížení jejich počtu z 11 na 7. Vítěze vybere již tradičně výzkumná agentura INCOMA Gfk na základě průzkumu veřejného mínění. Tyto oborové kategorie jsou:

1. MasterCard Prodejce potravin roku 2012 (hypermarkety, supermarkety, potraviny)

2. GE Money Bank Prodejce odívání roku 2012 (obuv, oblečení, sport)

3. MasterCard Internetový prodejce roku 2012 (bez rozlišení)

4. MasterCard Drogerie a parfumerie roku 2012 (drogerie, parfumerie)

5. MasterCard Prodejce elektrotechniky roku 2012 (elektro, počítačové vybavení, mobily)

6. GE Money Bank Prodejce knih, CD a DVD roku 2012 (knihy, CD, DVD a videohry)

7. MasterCard Prodejce pro dům a zahradu roku 2012 (hobbymarkety, nábytek, zahradnictví, domácí potřeby, pet shopy)

Hlasování veřejnosti

Hlasování veřejnosti prostřednictvím internetu a SMS, z jehož výsledků vzejde držitel titulu MasterCard Obchodník roku 2012 – GE Money Bank Cena veřejnosti, bude letos probíhat od 26. listopadu 2012 do 27. ledna 2013. Systém a pravidla hlasování zůstávají stejná jako v minulém roce.

Inovace v obchodě a Osobnost obchodu

Kategorie MasterCard Osobnost obchodu je již tradiční součástí ocenění Obchodníka roku. Novinkou letošního ročníku je kategorie MasterCard Inovace v obchodě roku 2012. Vítěze obou kategorií zvolí hlasováním účastníci Retail Summitu 2013 na základě nominací odborné poroty. Hlavním kritériem v případě Inovace v obchodě je uskutečnění zajímavého inovačního projektu nebo dlouhodobá koncepce vyznačující se přijímáním nových a inovativních řešení. Vítězem kategorie Osobnost obchodu se stane, stejně jako v minulých letech, výrazná osobnost z řad maloobchodníků působících na českém trhu.

Vítězové oborových kategorií, kategorie MasterCard Obchodník roku 2012 – GE Money Bank Ceny veřejnosti a držitel titulu MasterCard Obchodník roku 2012 budou zveřejněni během slavnostního vyhlášení 31. ledna 2013. Vítězové kategorií MasterCard Inovace v obchodě a MasterCard Osobnost obchodu budou vyhlášeni na Retail Summitu 2013, který se koná 5. a 6. února 2013.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3