INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Ocenění Obchodník roku vstupuje do svého jubilejního desátého ročníku a přináší několik změn. Generálním partnerem ročníku 2012 se stala společnost MasterCard Europe, hlavním partnerem je GE Money Bank s jejím věrnostním programem bene+. Důležitou změnou prošel také způsob určení absolutního vítěze a vítězů oborových kategorií: letos poprvé budou vyhlášeni pouze na základě výsledků reprezentativního průzkumu veřejného mínění, které nebudou nijak kombinovány s výsledky hlasování veřejnosti.

„Společnost MasterCard Europe se již v minulosti podílela na pořádání několika předešlých ročníků Obchodníka roku a v letošním roce převzala roli generálního partnera. Tohoto partnerství si velmi vážíme a věříme, že povede k dalšímu zvýšení prestiže tohoto ocenění a užší spolupráci s obchodníky," řekl Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku.

Ocenění MasterCard Obchodník roku se těší velké oblibě a pozornosti nejen u samotných obchodníků, ale také u spotřebitelů a médií. „Toto ocenění je již tradičním ukazatelem kvality českého maloobchodu, který spotřebitelům pomáhá k snadnější orientaci na trhu. V letošním ročníku jsme provedli několik změn, které zvyšují transparentnost soutěže," doplňuje Jarmila Plachá, ředitelka marketingu a komunikace GE Money Bank.

Absolutní vítěz

Letos došlo ke změně v systému volby Absolutního vítěze a držitele titulu MasterCard Obchodník roku 2012. Ten bude určen pouze na základě výsledků nezávislého reprezentativního průzkumu veřejného mínění, který provede v listopadu letošního roku společnosti INCOMA Gfk, a tyto výsledky již nebudou žádným způsobem kombinovány s výsledky hlasování veřejnosti.

Sedm oborových kategorií

Také oborové kategorie byly letos nově rozvrženy a došlo tím ke snížení jejich počtu z 11 na 7. Vítěze vybere již tradičně výzkumná agentura INCOMA Gfk na základě průzkumu veřejného mínění. Tyto oborové kategorie jsou:

1. MasterCard Prodejce potravin roku 2012 (hypermarkety, supermarkety, potraviny)

2. GE Money Bank Prodejce odívání roku 2012 (obuv, oblečení, sport)

3. MasterCard Internetový prodejce roku 2012 (bez rozlišení)

4. MasterCard Drogerie a parfumerie roku 2012 (drogerie, parfumerie)

5. MasterCard Prodejce elektrotechniky roku 2012 (elektro, počítačové vybavení, mobily)

6. GE Money Bank Prodejce knih, CD a DVD roku 2012 (knihy, CD, DVD a videohry)

7. MasterCard Prodejce pro dům a zahradu roku 2012 (hobbymarkety, nábytek, zahradnictví, domácí potřeby, pet shopy)

Hlasování veřejnosti

Hlasování veřejnosti prostřednictvím internetu a SMS, z jehož výsledků vzejde držitel titulu MasterCard Obchodník roku 2012 – GE Money Bank Cena veřejnosti, bude letos probíhat od 26. listopadu 2012 do 27. ledna 2013. Systém a pravidla hlasování zůstávají stejná jako v minulém roce.

Inovace v obchodě a Osobnost obchodu

Kategorie MasterCard Osobnost obchodu je již tradiční součástí ocenění Obchodníka roku. Novinkou letošního ročníku je kategorie MasterCard Inovace v obchodě roku 2012. Vítěze obou kategorií zvolí hlasováním účastníci Retail Summitu 2013 na základě nominací odborné poroty. Hlavním kritériem v případě Inovace v obchodě je uskutečnění zajímavého inovačního projektu nebo dlouhodobá koncepce vyznačující se přijímáním nových a inovativních řešení. Vítězem kategorie Osobnost obchodu se stane, stejně jako v minulých letech, výrazná osobnost z řad maloobchodníků působících na českém trhu.

Vítězové oborových kategorií, kategorie MasterCard Obchodník roku 2012 – GE Money Bank Ceny veřejnosti a držitel titulu MasterCard Obchodník roku 2012 budou zveřejněni během slavnostního vyhlášení 31. ledna 2013. Vítězové kategorií MasterCard Inovace v obchodě a MasterCard Osobnost obchodu budou vyhlášeni na Retail Summitu 2013, který se koná 5. a 6. února 2013.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3