INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CHOPZnačky kvality poskytují spotřebitelům jednoduchý návod, jak vybrat s minimálním rizikem kvalitní potraviny. Jak jsou vnímány? Provedený průzkum přinesl poměrně optimistická zjištění týkající se postojů českých spotřebitelů ke značení kvality potravin.

„Podle spotřebitelského průzkumu realizovaného společností STEM/MARK představujeevropské značení v 5 % případů spontánně zmiňovanou značku označující kvalitu potravin. Jde o 4% nárůst oproti prvotnímu průzkumu provedenému na jaře 2013 (u cílové skupiny muži 20+ došlo k nárůstu až o 8,9 % z původních 1,4 %),“uvádí Ing. Miroslav Koberna, CSc., ředitel pro programování a strategii Potravinářské komory ČR, a dodává: „Jsme rádi, že vynaložené prostředky i energie v kampani Kvalitní evropský výrobek se pozitivně projevují ve znalosti a vnímání spotřebitelů. I malý nárůst je pro nás úspěchem a z dlouhodobějšího hlediska věříme, že daná procenta budou nadále stoupat.“

„Průzkum ukázal, že drtivá většina respondentů zná značky kvality z obalů potravin (91 %), ale také z TV reklam (42 %). Jako specifický segment mezi nakupujícími se ukazují ženy hospodyně, které se při nákupu nechávají ovlivnit značkami kvality, především národním značením, a věří v pozitivní účinnost informační kampaně o evropském značení kvality potravin,“ doplňuje Ivana Valentová, Client Service Manager STEM/MARK.

Český spotřebitel přestává být nerozhodný a značky kvality začíná více preferovat.

Více informací na www.oznaceni-eu.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3