INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CHOPZnačky kvality poskytují spotřebitelům jednoduchý návod, jak vybrat s minimálním rizikem kvalitní potraviny. Jak jsou vnímány? Provedený průzkum přinesl poměrně optimistická zjištění týkající se postojů českých spotřebitelů ke značení kvality potravin.

„Podle spotřebitelského průzkumu realizovaného společností STEM/MARK představujeevropské značení v 5 % případů spontánně zmiňovanou značku označující kvalitu potravin. Jde o 4% nárůst oproti prvotnímu průzkumu provedenému na jaře 2013 (u cílové skupiny muži 20+ došlo k nárůstu až o 8,9 % z původních 1,4 %),“uvádí Ing. Miroslav Koberna, CSc., ředitel pro programování a strategii Potravinářské komory ČR, a dodává: „Jsme rádi, že vynaložené prostředky i energie v kampani Kvalitní evropský výrobek se pozitivně projevují ve znalosti a vnímání spotřebitelů. I malý nárůst je pro nás úspěchem a z dlouhodobějšího hlediska věříme, že daná procenta budou nadále stoupat.“

„Průzkum ukázal, že drtivá většina respondentů zná značky kvality z obalů potravin (91 %), ale také z TV reklam (42 %). Jako specifický segment mezi nakupujícími se ukazují ženy hospodyně, které se při nákupu nechávají ovlivnit značkami kvality, především národním značením, a věří v pozitivní účinnost informační kampaně o evropském značení kvality potravin,“ doplňuje Ivana Valentová, Client Service Manager STEM/MARK.

Český spotřebitel přestává být nerozhodný a značky kvality začíná více preferovat.

Více informací na www.oznaceni-eu.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3