INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto LK full 2014Pokud vás reklamy nenechávají v klidu, věříte, že dokážete vymyslet lepší slogan a fandíte domácím firmám, přichází příležitost právě pro vás. Společnost Český výrobek s.r.o. připravila originální soutěž, která chce oslovit talenty mezi spotřebiteli a zároveň zahrát na vlasteneckou strunu. O novince jsme si povídali s jejím autorem, ředitelem společnosti Ing. Leo Kolečkářem.

Projekt Český výrobek získává nový rozměr. Připravili jste pro spotřebitele zajímavou soutěž s atraktivními cenami. Kde k ní lze získat podrobnější informace?

Společnost Český výrobek v rámci svého dlouhodobého programu spustila od 30. března do 26. června letošního roku zákaznickou soutěž na podporu prodeje českých výrobků. Účelem akce je zvýšit tento prodej, povědomí o značce pro potravinářské i nepotravinářské produkty Český výrobek a šíření osvěty týkající se českých výrobků. Hlavní cenou je luxusní dovolená v novém lázeňském komplexu Spa Resort Sanssouci v Karlových Varech v hodnotě přes 86 000 korun. V rámci pobytu bude výherce všemožně hýčkán a rozmazlován například projížďkou luxusní limuzínou.

Proč právě soutěž? A jaký je o ni zájem mezi domácími firmami?

Cílem akce je podpora a propojení potravinářské a nepotravinářské výroby a sektoru služeb (lázně) v Čelogo neg bar s och-1ské republice jako správné myšlenky. Rádi bychom komunikovali, že české výrobky nejsou jen potraviny, ale i nepotravinářská produkce. Proto byl a je zájem značný. Velké množství hodnotných cen věnovali do soutěže partneři a držitelé Certifikátu Český výrobek. Další podpora bude probíhat formou propagace soutěže v prodejnách, reklamou a na internetu.

Zboží se značkou Český výrobek se rozhodně na pultech obchodů neztratí. Máte i zpětnou vazbu? Zjišťujete, z jakých důvodů zákazníci volili výrobek s tímto logem?

Ano, právě tím směrem je zacílena naše soutěž. Zákazníci budou zadávat při registraci do soutěže slogan na téma Český výrobek. Tím získáme zpětnou vazbu, jak vnímají české výrobky i naše logo Český výrobek. Těšíme se na zajímavé slogany a rádi je využijeme do budoucna při komunikaci se zákazníky.

Předpokládám, že dodavatelé ocení i náměty a připomínky k tomu, co na trhu chybí a čím by mohli vylepšit nabízený sortiment. Jde vaše iniciativa i tímto směrem?

Máme za to, že české výrobky jsou stejně dobré a často lepší než dovozové. Zpravidla chybí jen lepší komunikace se zákazníkem, nabídnutí výhod a předností konkrétního výrobku. Například doporučujeme vhodné umístění značky Český výrobek. Pokud se barevné logo nachází v dostatečné velikosti na čelní straně výrobku, je to další přidaná hodnota, která může vést zákazníka k výběru právě tohoto zboží – máme to otestováno a funguje to.

             Další nová iniciativa bude směřovat k lepšímu informování zákazníků o tom, kde mohou nakoupit skutečně české výrobky. Připravujeme internetovou aplikaci, která jim jednoduše umožní nalézt v blízkosti svého bydliště tu správnou prodejnu s českými výrobky.

Čím by vám soutěž nejvíc udělala radost?

Naší radostí bude spokojenost zákazníků s kvalitními českými výrobky, radost výherců z hodnotných výher a spokojenost výrobců s propagací svých produktů. A samozřejmě se těšíme na skvělé slogany na téma Český výrobek. Soutěžit můžete na www.soutezceskyvyrobek.cz. Přejeme všem hodně štěstí!

se stejným přáním se připojil Pavel Kačer

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3