Pokud vás reklamy nenechávají v klidu, věříte, že dokážete vymyslet lepší slogan a fandíte domácím firmám, přichází příležitost právě pro vás. Společnost Český výrobek s.r.o. připravila originální soutěž, která chce oslovit talenty mezi spotřebiteli a zároveň zahrát na vlasteneckou strunu. O novince jsme si povídali s jejím autorem, ředitelem společnosti Ing. Leo Kolečkářem.
Projekt Český výrobek získává nový rozměr. Připravili jste pro spotřebitele zajímavou soutěž s atraktivními cenami. Kde k ní lze získat podrobnější informace?
Společnost Český výrobek v rámci svého dlouhodobého programu spustila od 30. března do 26. června letošního roku zákaznickou soutěž na podporu prodeje českých výrobků. Účelem akce je zvýšit tento prodej, povědomí o značce pro potravinářské i nepotravinářské produkty Český výrobek a šíření osvěty týkající se českých výrobků. Hlavní cenou je luxusní dovolená v novém lázeňském komplexu Spa Resort Sanssouci v Karlových Varech v hodnotě přes 86 000 korun. V rámci pobytu bude výherce všemožně hýčkán a rozmazlován například projížďkou luxusní limuzínou.
Proč právě soutěž? A jaký je o ni zájem mezi domácími firmami?
Cílem akce je podpora a propojení potravinářské a nepotravinářské výroby a sektoru služeb (lázně) v České republice jako správné myšlenky. Rádi bychom komunikovali, že české výrobky nejsou jen potraviny, ale i nepotravinářská produkce. Proto byl a je zájem značný. Velké množství hodnotných cen věnovali do soutěže partneři a držitelé Certifikátu Český výrobek. Další podpora bude probíhat formou propagace soutěže v prodejnách, reklamou a na internetu.
Zboží se značkou Český výrobek se rozhodně na pultech obchodů neztratí. Máte i zpětnou vazbu? Zjišťujete, z jakých důvodů zákazníci volili výrobek s tímto logem?
Ano, právě tím směrem je zacílena naše soutěž. Zákazníci budou zadávat při registraci do soutěže slogan na téma Český výrobek. Tím získáme zpětnou vazbu, jak vnímají české výrobky i naše logo Český výrobek. Těšíme se na zajímavé slogany a rádi je využijeme do budoucna při komunikaci se zákazníky.
Předpokládám, že dodavatelé ocení i náměty a připomínky k tomu, co na trhu chybí a čím by mohli vylepšit nabízený sortiment. Jde vaše iniciativa i tímto směrem?
Máme za to, že české výrobky jsou stejně dobré a často lepší než dovozové. Zpravidla chybí jen lepší komunikace se zákazníkem, nabídnutí výhod a předností konkrétního výrobku. Například doporučujeme vhodné umístění značky Český výrobek. Pokud se barevné logo nachází v dostatečné velikosti na čelní straně výrobku, je to další přidaná hodnota, která může vést zákazníka k výběru právě tohoto zboží – máme to otestováno a funguje to.
Další nová iniciativa bude směřovat k lepšímu informování zákazníků o tom, kde mohou nakoupit skutečně české výrobky. Připravujeme internetovou aplikaci, která jim jednoduše umožní nalézt v blízkosti svého bydliště tu správnou prodejnu s českými výrobky.
Čím by vám soutěž nejvíc udělala radost?
Naší radostí bude spokojenost zákazníků s kvalitními českými výrobky, radost výherců z hodnotných výher a spokojenost výrobců s propagací svých produktů. A samozřejmě se těšíme na skvělé slogany na téma Český výrobek. Soutěžit můžete na www.soutezceskyvyrobek.cz. Přejeme všem hodně štěstí!
se stejným přáním se připojil Pavel Kačer