INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto LK full 2014Pokud vás reklamy nenechávají v klidu, věříte, že dokážete vymyslet lepší slogan a fandíte domácím firmám, přichází příležitost právě pro vás. Společnost Český výrobek s.r.o. připravila originální soutěž, která chce oslovit talenty mezi spotřebiteli a zároveň zahrát na vlasteneckou strunu. O novince jsme si povídali s jejím autorem, ředitelem společnosti Ing. Leo Kolečkářem.

Projekt Český výrobek získává nový rozměr. Připravili jste pro spotřebitele zajímavou soutěž s atraktivními cenami. Kde k ní lze získat podrobnější informace?

Společnost Český výrobek v rámci svého dlouhodobého programu spustila od 30. března do 26. června letošního roku zákaznickou soutěž na podporu prodeje českých výrobků. Účelem akce je zvýšit tento prodej, povědomí o značce pro potravinářské i nepotravinářské produkty Český výrobek a šíření osvěty týkající se českých výrobků. Hlavní cenou je luxusní dovolená v novém lázeňském komplexu Spa Resort Sanssouci v Karlových Varech v hodnotě přes 86 000 korun. V rámci pobytu bude výherce všemožně hýčkán a rozmazlován například projížďkou luxusní limuzínou.

Proč právě soutěž? A jaký je o ni zájem mezi domácími firmami?

Cílem akce je podpora a propojení potravinářské a nepotravinářské výroby a sektoru služeb (lázně) v Čelogo neg bar s och-1ské republice jako správné myšlenky. Rádi bychom komunikovali, že české výrobky nejsou jen potraviny, ale i nepotravinářská produkce. Proto byl a je zájem značný. Velké množství hodnotných cen věnovali do soutěže partneři a držitelé Certifikátu Český výrobek. Další podpora bude probíhat formou propagace soutěže v prodejnách, reklamou a na internetu.

Zboží se značkou Český výrobek se rozhodně na pultech obchodů neztratí. Máte i zpětnou vazbu? Zjišťujete, z jakých důvodů zákazníci volili výrobek s tímto logem?

Ano, právě tím směrem je zacílena naše soutěž. Zákazníci budou zadávat při registraci do soutěže slogan na téma Český výrobek. Tím získáme zpětnou vazbu, jak vnímají české výrobky i naše logo Český výrobek. Těšíme se na zajímavé slogany a rádi je využijeme do budoucna při komunikaci se zákazníky.

Předpokládám, že dodavatelé ocení i náměty a připomínky k tomu, co na trhu chybí a čím by mohli vylepšit nabízený sortiment. Jde vaše iniciativa i tímto směrem?

Máme za to, že české výrobky jsou stejně dobré a často lepší než dovozové. Zpravidla chybí jen lepší komunikace se zákazníkem, nabídnutí výhod a předností konkrétního výrobku. Například doporučujeme vhodné umístění značky Český výrobek. Pokud se barevné logo nachází v dostatečné velikosti na čelní straně výrobku, je to další přidaná hodnota, která může vést zákazníka k výběru právě tohoto zboží – máme to otestováno a funguje to.

             Další nová iniciativa bude směřovat k lepšímu informování zákazníků o tom, kde mohou nakoupit skutečně české výrobky. Připravujeme internetovou aplikaci, která jim jednoduše umožní nalézt v blízkosti svého bydliště tu správnou prodejnu s českými výrobky.

Čím by vám soutěž nejvíc udělala radost?

Naší radostí bude spokojenost zákazníků s kvalitními českými výrobky, radost výherců z hodnotných výher a spokojenost výrobců s propagací svých produktů. A samozřejmě se těšíme na skvělé slogany na téma Český výrobek. Soutěžit můžete na www.soutezceskyvyrobek.cz. Přejeme všem hodně štěstí!

se stejným přáním se připojil Pavel Kačer

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3