INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

DSC 0015Česká chuťovka letos jako jubilejní 10. ročník soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2018 a Dětská chuťovka 2018, konaný pod záštitou předsedy Senátu Milana Štěcha a ministra zemědělství Miroslava Tomana, zná své vítěze.

Zástupci celkem 72 českých firem převzali na slavnostním vyhlášení výsledků 10. ročníku prestižního klání ve čtvrtek 11. října v Senátu v Praze ocenění za nejchutnější potraviny vyrobené v České republice.

DSC 0197Značkou Česká chuťovka 2018 se tak může nově pyšnit 173 výrobků (o 26 víc než loni) a značkou Dětská chuťovka 2018 pak dalších 29 (o jeden víc než loni). Titulem Rytíř české chuti byl za své celoživotní mistrovství v cukrářském oboru poctěn Jaroslav Nechvátal z vyhlášeného Café Charlotte v Železné Rudě. Přímo na místě ocenili Cenou novinářů přítomní zástupci médií tři potraviny, které jim zachutnaly nejvíc – Bramborové placky s náplní makovošvestkovou z pekařství Antonín Halouzka, Carpaccio od Maso uzeniny Polička a Iberijskou slaninu speciál od Uzenin Beta. Cenu Harmonická potravina získal od Literárních novin Ciburger – cibulové čatní ze zachráněné zeleniny od společnosti TITBIT. 

Za uplynulých deset let se soutěž Česká chuťovka, která vznikla jako spontánní iniciativa nezávislých potravinářských odborníků a stále si tento oceňovaný charakter udržuje, stala uznávaným majákem kvality a výtečné chuti potravin nabízených domácími výrobci. Skvělou zprávou pro české spotřebitele pak je skutečnost, jak ukázaly i výsledky letošní soutěže, že rozmanitost, ale zejména kvalita a vynikající chuťové parametry potravin ucházejících se o obě značky, s nimiž se mohou setkat i zákazníci v regálech našich obchodů, se rok od roku zvyšují a že si je opravdu z čeho vybírat. Vždyť co jiného než báječná chuť tuzemských potravin je tím nejdůležitějším kritériem, podle kterého se stále náročnější zákazník orientuje především. Má-li totiž potravina skutečně chutnat, musí být vyrobena z kvalitních vstupních surovin a také šetrnými technologiemi při respektování specifických preferencí českého spotřebitele. Takto vyrobené potraviny pak mohou směle konkurovat i těm nejlepším zahraničním, a často je svou kvalitou i chutí ještě předčí. 

DSC 0017Kdo si chce na těchto báječných potravinách od českých výrobců pochutnat a srovnat případně své vlastní chuťové preference s verdiktem odborné i dětské poroty, nalezne seznam těch letošních, ale i v předchozích letech oceněných potravin, pyšnících se značkou Čes­ká chuťovka nebo Dětská chuťovka, jakož i další důležité informace, na www.ceskachutovka.cz či www.facebook.com/ceskachutovka K dispozici zájemcům je rovněž nově vytvořená Databáze vítězů České chuťovky a Dětské chuťovky www.mark-as.cz/chutovka.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3