Senioři a občané v tísni, sociální nebo finanční, jsou považováni za nejohroženější skupinu spotřebitelů. AOP proto využívá různých způsobů k dialogu s regulátory, organizacemi na ochranu spotřebitelů, a zejména přímo se seniory k osvětové činnosti, která jim má poskytnout dostatek informací a příkladů o neetickém, a často i nezákonném jednání některých firem. Při nich AOP vede jasné dělítko mezi svými členy a firmami, které používají těchto podvodných metod. Důležitým nástrojem je Etický kodex.
Podle průzkumu Evropské asociace přímého prodeje SELDIA zaznamenal přímý prodej v České republice v roce 2014 celkový obrat ve výši 6,4 miliardy korun (234 milionů eur). Společnosti přímého prodeje v Evropě prodaly v roce 2014 zboží v hodnotě za cca 25 miliard eur.
Hlavním úkolem Asociace osobního prodeje je podpora přímého prodeje, prosazování zájmů členských firem a jejich distributorů a ochrana spotřebitele. Přímý prodej je založen především na osobním vztahu mezi prodávajícím a jeho zákazníkem. Název Asociace osobního prodeje (AOP) jednoznačně naplňuje filozofii přímého prodeje, která je založena především na osobním vztahu mezi uvedenými subjekty. Osobní prodejci nabízejí vysoce kvalitní výrobky za výhodných obchodních podmínek.
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, společně s 23 profesními spolky zahajuje historicky největší ofenzivu na podporu řemesel. I přes různorodost živnostenských profesí, začínají tuzemští řemeslníci a jejich odborní zástupci sjednocovat zájmy v oblasti kvality výrobků a služeb, přístupu ke vzdělávání a prezentace odborné práce. Rok řemesel 2016 se tak stává milníkem pro vnímání řemesla jak u odborné veřejnosti, tak ve společnosti obecně. Záštitu nejvýznamnější podnikatelské aktivitě roku poskytnul prezident Miloš Zeman, Ministerstvo průmyslu a obchodu, Ministerstvo zemědělství a Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Spotřební družstva pracují podle letitých, osvědčených principů, které svým způsobem předběhly kdysi dobu, včetně myšlenek o udržitelnosti, jež byly od začátku existence družstevnictví jeho stavebním kamenem. Spotřební družstevnictví se dnes v České republice profiluje zejména pod značkou COOP, která nabývá na síle a ukazuje cestu, jejímž prostřednictvím může jít český maloobchod. A také – jak prostřednictvím atraktivních služeb, moderního a cíleného marketingu zaujmout a získat zákazníky i přes neúprosný konkurenční boj.
Česko – íránské podnikatelské fórum, jednání s generálním guvernérem provincie Východní Ázerbájdžán Esmailem Dzabarzadem a návštěva strojírenského závodu Machine Sazi v Tabrízu byly hlavními body čtvrtého dne pracovní cesty ministra průmyslu a obchodu Jana Mládka do Íránské islámské republiky.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...