INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Lobby info

5. červen 2017

Agentura pro podporu exportu CzechTrade pořádá 15. června 2017 v prostorech Krajské hospodářské komory Brno exportní fórum na téma „Jak úspěšně exportovat do Indie, Indonésie a Malajsie“. Cílem akce je sdílet s potenciálními i aktivními exportéry zkušenosti a aktuální informace týkající se těchto tří zemí.

5. červen 2017

Za výsměch českým podnikatelům působících v přepravě označují Hospodářská komora a ČESMAD Bohemia rozhodnutí Evropské komise zmírnit požadavky některých států na minimální mzdu řidičů kamionů. Ta dala sice za pravdu Hospodářské komoře České republiky a ČESMAD Bohemia, které v Evropě iniciovaly boj proti opatřením, jimiž chtějí staré členské státy EU vytlačit ze svých silnic české dopravce. Zmírnění podmínek regulujících podmínky přepravy ze zahraničí se ale týká jen v součtu tří dnů měsíčně.

women
2. červen 2017

Ministerstvo průmyslu a obchodu hostilo konferenci Women in Business, která se koná v rámci projektu Ocenění českých podnikatelek. Více než stovku úspěšných českých podnikatelek přivítali ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček a náměstkyně ministra průmyslu a obchodu Pavla Sluková.

ačto
1. červen 2017

Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) nově ocenila dvacet pět českých nezávislých prodejen originální značkou kvality TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO. Obchodníkům byla značka udělena v rámci již 19. kongresu pro tradiční trh Samoška v pražském TOP Hotelu.

prezident CBCSD
1. červen 2017

uspořádala spolu s neziskovou organizací CI2 dne 31. května seminář na téma Uhlíková stopa českého byznysu. Cílem semináře, který se uskutečnil v členské firmě KPMG, bylo představit koncept uhlíkové stopy, její využití a přínos pro podniky a zhodnotit situaci v České republice. Z řad odborníků a organizátorů vystoupili Jan Žůrek, prezident České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj (na snímku), Petr Kalaš, vicepresident CBCSD, Josef Novák, ředitel CI2 a Viktor Třebický z CI2. Konkrétní příklady českého byznysu představili zástupci společností Skanska, Letiště Praha a Vitana. Seminář se uskutečnil v období Evropského týdne udržitelného rozvoje, jehož cílem je šířit povědomí o udržitelném rozvoji a propagovat iniciativy, které se mu věnují.

Naturhouse
1. červen 2017

Držitelem titulu KB Franchisor roku v letošním 2. ročníku soutěže Franchisa roku se stal původem španělský koncept výživových poraden NATURHOUSE, který do Česka a Slovenska přivedl Jan Gonda. Ocenění Broker Consulting Skokan roku získala rovněž franchisová síť NATURHOUSE.  Cenu ČAF za podporu a rozvoj franchisingu, kterou uděluje Správní rada ČAF, získal projekt Master konference.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3