Ve středu 7. 12. 2016 se v odpoledních hodinách konala valná hromada České marketingové společnosti spojená s volbami do Hlavního výboru a prezidia na další tříleté funkční období. Na programu byla zpráva o činnosti za uplynulá léta 2014-2016, zpráva o hospodaření, schválení nových stanov ČMS, výše zmíněné volby a bohatá diskuse přítomných, ve které vystoupili zástupci regionálních klubů i přítomní hosté.
V sídle Notářské komory ČR proběhlo tradiční každoroční setkání zástupců profesních komor, zřízených zákonem, tedy České advokátní komory,České komory architektů,Komory auditorů ČR,Komory daňových poradců ČR, České komory autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě , České komory patentových zástupců ČR, České lékárnické komory,České stomatologické komory, Exekutorské komory ČR, Komory veterinárních lékařů ČR, Notářské komory ČR a České lékařskékomory.
Česku chybí kvalifikovaní pracovníci, situace je kritická a žádá si reformu odborného vzdělávání. Podle průzkumu Česko-německé obchodní a průmyslové komory (ČNOPK) z letošního podzimu má dnes téměř devět z deseti firem obrovské problémy obsadit volná místa absolventy středního vzdělání s výučním listem. 82 procent firem si myslí, že tuto situaci by pomohlo vyřešit vzdělávání orientované na praxi, které by z velké části probíhalo přímo ve firmách.„Je nutné, aby žáci měli praktické zkušenosti s novými technologiemi. Ty mohou získat pouze přímo ve firmách,“ říká Bernard Bauer, výkonný člen představenstva ČNOPK.
Z iniciativy ministra průmyslu a obchodu Jana Mládka se ve dnech 6. 12. - 8. 12. uskuteční v hlavním městě Kazachstánu Astaně společná Česko- kazachstánská energetická konference pod názvem Využití českých zkušeností a nejnovějších technologií při modernizaci energetické infrastruktury Republiky Kazachstán.
Aktuální balíček „Clean Energy for All Europeans“ („Čistá energie pro všechny Evropany“) zveřejněný Evropskou komisí jen několik týdnů poté, co vstoupila v platnost Pařížská dohoda, je důležitou součástí legislativního rámce nutného k dosažení EU - a globálních klimatických cílů v rámci Energetické Unie. Zemní plyn nabízí důležitá řešení k výzvám zmiňovaným v balíčku.
Česká marketingová společnost vyhlásila dvanáctý ročník soutěže MARKETÉR ROKU. Tentokrát za rok 2016. Vyhlášení této významné odborné i společenské události proběhlo v rámci konání semináře Zkušenosti marketingově orientované firmy, který pořádala Česká marketingové společnost spolus Klubem učitelů marketingu na Novotného lávce v Praze 1 dne 30. 11. 2016. Slavnostního aktu se za Českou marketingovou společnost zúčastnili prezidentka společnosti doc. Jitka Vysekalová a další členové prezidia. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...