INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Česká marketingová společnost připravila další ročník prestižní soutěže. Marketér roku 2011 bude vyhlášen na slavnostním galavečeru už 16. května 2012.

„Na základě pozitivních zkušeností z uplynulých šesti let existence soutěže MARKETÉR ROKU jsme letos systém hodnocení ještě více zaměřili na prohlubování a rozšiřování problematiky marketingu. Zásadní změna je v tom, že hodnocen bude projekt či adekvátní výsledek marketingové činnosti, který představuje komplexní řešení v rámci strategického či operativního marketingu. Vítěz musí být nejlepší realizátor a podporovatel MYŠLENKY INOVATIVNÍHO MARKETINGU," řekl prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., předseda hodnotitelské komise soutěže.

Nad soutěží už sedmý rok třímá záštitu nejvýznamnější světová osobnost teorie marketingu profesor Philip Kotler, může přihlásit každý, kdo takovou osobnost zná. Důležitý je konkrétní výsledek jeho práce a na hodnocení má významný vliv i ekonomická závažnost projektu – přínos hodnoty získané zákazníkem i firmou.

Vítěze 7. ročníku vyhlásí společně předseda hodnotitelské komise prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc. a prezidentka České marketingové společnosti doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. Na slavnostním galavečeru v Klubu Lávka v Praze 1.

Vítěz šestého ročníku Ing. Jiří Rückl ze společnosti RÜCKL CRYSTAL a.s. porazil své soupeře projektem podpory a rozvoje marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti českého průmyslu. V rozhovoru po svém vítězství řekl: „Marketing je živou vodou pro obchodní strategii, pro strategie investičního chování podniku; je to alfa a omega všech plánů rozvoje. Na ocenění jsem velmi pyšný a vím, že z něj mají radost i moji zaměstnanci, se kterými žiji ve velmi pospolitém vztahu. Dobré vztahy se zaměstnanci a kvalitní marketing jsou příčiny toho, že je firma Rückl Crystal a.s. úspěšná navzdory krizi."

Soutěž Marketér roku je velkou oslavou marketingu, která umožní nahlédnout kvalitní práci mnoha lidí. Cen v různých kategoriích v minulém roce komise udělila rovných jedenáct. Ocenění za svou práci tak získali i tito marketéři:

Ing. Michal Vodák, Ph.D. – Seznam.cz

Ing. Jan Binar – McCann Erickson Prague s.r.o.

Ing. Dr. Martin Dvořák, MBA - E.ON Česká Republika s.r.o.

Ing. Jaroslav Froulík – Jednota, spotřební družstvo

Ing. Martin Hart – KOMA MODULAR CONSTUCTION s.r.o.

Ing. Tomáš Chytil – 3M Česko s.r.o.

Ing. Libor Jordán – Dekor s.r.o.

Ing. David Krajný – Prague Top Estates s.r.o.

Ing. Petr Vogel – Česká rada pro šetrné budovy, o.s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3