INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

MR logotyp RGB copySoutěž MANAŽER ROKU vstoupila právě do fáze nominací a již nyní se do ní přihlásilo několik desítek osobností úspěšných firem. Potenciál vyššího počtu finalistů je přitom poměrně velký. V letošním roce se totiž soutěž zaměří nejen na podporu a zviditelnění vítězů a TOP desítku těch nejlepších, ale i na jednotlivá odvětví a jejich nejkvalitnější zástupce. Její organizátoři proto intenzivně oslovují zástupce jednotlivých odvětvových svazů a asociací s nabídkou, aby do pomyslného klání vybrali své nejlepší představitele a využili přínosu soutěže. O něm se vítězní manažeři odvětví vyjadřují velmi pochvalně a shodují se v tom, že jejím největším přínosem je setkávání se jak mezi lidmi ze samotných odvětví, tak zejména z jiných oblastí podnikání.

„Největším přínosem soutěže je možnost přenosu zkušeností mezi různorodými obory podnikání, což je zdrojem inspirace,“ řekl generální ředitel a jednatel Třineckých železáren Jan Czudek a vítězný manažer z loňského ročníku v odvětví Výroba kovů a hutních výrobků. Stejný názor má Jiří Holoubek, předseda představenstva a výkonný ředitel společnosti ELCOM a také nejlepší manažer v oboru Výroba elektrických přístrojů a zařízení. „Přínos soutěže vidím zejména v setkáních a komunikaci s manažery jiných průmyslových odvětví a dalších oblastí,“ potvrdil.

Na stejné vlně se nesou i vyjádření absolutní vítězky soutěže a vítězky v odvětví Výroba modelů, nástrojů a nářadí Zuzany Ceralové Petrofové, ředitelky a jednatelky PETROF, nebo generálního ředitele a předsedy představenstva společnosti KOH-I-NOOR Holding Vlastislava Břízy - vítěze v kategorii Výroba a zpracování dřeva, a řady dalších úspěšných manažerů.

Osobitým způsobem vyjádřil svůj pohled na smysl soutěže generální ředitel AGRO Jesenice u Prahy Josef Kubiš, který se stal nejlepším manažerem v oblasti zemědělství. „Soutěž MANAŽER ROKU je jedna z mála, která seznamuje veřejnost s kladnými vzory, na rozdíl od politiků, a plyne z ní, že se dá i slušně podnikat a nemusí se jen krást a podvádět. Dobré příklady táhnou a takových soutěží je třeba více: ukázat veřejnosti, že na to máme a nemusíme mít pořád blbou náladu.“

Podstatné je, že soutěž MANAŽER ROKU nabízí vedle zviditelnění osobností zejména zmiňované vazby na další manažery z různých odvětví. Jako i v loňském roce proběhne proto také v rámci letošního slavnostního vyhlášení úspěšných 21. dubna 2016 v paláci Žofín akce pod názvem Hyde park. Na ní se sejdou právě finalisté a vítězové jednotlivých kategorií, kde budou mít možnost se prezentovat jak individuálně, tak upozornit na obory, které zastupují. Jednotlivé odvětvové svazy a asociace mají přitom možnost vystoupit na Žofíně v pozici Patrona odvětví. Přítomni budou vyhlašovatelé a organizátoři soutěže.

Samotní manažeři mohou využít jak tohoto setkání, tak i pozdějších neformálních diskuzí po skončení oficiální části galavečera.

Tím možnosti setkávání manažerů zdaleka nekončí. Spíše naopak. V průběhu roku dostanou řadu příležitostí jako členové Klubu Manažera roku. V minulém roce proběhla například řada zajímavých diskuzních setkání s vítěznými manažery, ale a také s hejtmany Moravskoslezského, Plzeňského či Středočeského kraje. Manažeři se sešli i v Liberci s hejtmany Hradeckého, Pardubického a Libereckého kraje a Klub Manažera roku měl své zasedání rovněž v rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně. To jsou jen vybrané aktivity Klubu manažera roku (KMR), který úzce spolupracuje s Českou manažerkou asociací. Právě ona je realizátorem soutěže a současně i jednou ze tří vyhlašovatelských organizací vedle Svazu průmyslu a dopravy ČR a Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR.

Manažeři mají i možnost se zapojit do šetření, pořádaných v rámci KMR na témata související s aktuálním děním, a tím mají příležitost se dostat k exkluzivním datům.

Další informace lze najít na webových stránkách soutěže www.manazerroku.cz, kde jsou uvedeny jak zprávy ze setkávání manažerů, tak i informace o samotné soutěži a o možnosti, jak se do ní zapojit.

Poslání soutěže a její tradice:

Soutěž MANAŽER ROKU byla založena v roce 1993 jako počátek tradice hodnocení významných reprezentantů managementu v ČR. Je prezentací moderních metod řízení, vývoje a trendů. Umožňuje ocenit osobnosti managementu, prezentovat jejich výsledky širší veřejnosti a poukázat na jejich úlohu v rozvoji české ekonomiky a společnosti.  Postupně byla rozšířena i na další oblasti – kulturu, sport a veřejnou správu.

Podmínky pro účast v soutěži:

-  soutěžící je manažerem/manažerkou v organizaci zaregistrované pro danou činnost v ČR

-  manažerské funkce vykonává v ČR nejméně po tři roky (nemusí být občanem ČR)

-  podání písemné přihlášky do soutěže MANAŽER ROKU, která obsahuje vyjádření souhlasu s účastí v soutěži, závazek k uhrazení vložného a prohlášení o oprávnění používat osobní údaje

Harmonogram soutěže:

Nominační období:                                        říjen 2015 – únor 2016

Zpracování a podání přihlášek:                 listopad 2015 – únor 2016

Hodnocení:                                                       prosinec 2015 – březen 2016

Slavnostní vyhlášení výsledků:                 21. duben 2016

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3