INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

JitkaBlíží se květen. A jako každoročně v tomto měsíci plném nadějí se budou rozdávat na Novotného lávce delfíni. Nebudou sice živí, ale jejich krásná křišťálová podoba se jim vyrovná. Skončí v rukou nejlepších marketérů této země jako symbol jejich usilovného snažení v uplynulém roce 2015.

Bude to už pojedenácté, co převezme velkého modrého nejlepší z nich. Musí být hodně dobrý, protože letošní konkurence je mimořádná. Právě pro něho a pro další nejvýraznější kandidáty stvořil ze skla tyto moudré tvory opět umělecký sklář Vladimír Zubričan a s prezidentkou České marketingové společnosti Jitkou Vysekalovou je představil na společenském setkání Lady Wine Clubu ve středu 27. dubna.
Česká marketingová společnost vyzývá každoročně odbornou marketingovou veřejnost, aby upozornila na ty nejaktivnější, nejmoudřejší a nejprogresivnější marketéry, kteří si krásného modrého delfína zaslouží. Hodnotitelská komise pod dlouholetým vedením prof. Gustava Tomka nemívá lehký úkol, protože uchazečů je mnoho modrý delfín je jen jeden. Na ostatní kandidáty pak čeká škála specializovaných zlatých, zelených a růžových citlivých tvorů, které následují malí (pouze velikostí, nikoliv významem) delfíni.
V posledních ročnících se k tomuto delfínímu hejnu připojil i Mladý delfín, kterého si odnášejí vysokoškolští studenti marketingu jako odměnu za vítězný kolektivní projekt.
Za jedenáct let své existence soutěž prokázala, že je důležité všímat si záslužných činů spolupracovníků a kolegů a nenechat je skryté v anonymitě. Prezentace a ocenění výsledků jejich odpovědné a záslužné práce přináší nejen osobní uspokojení, ale i důležité informace pro veřejnost která je tou pravou cílovou skupinou převážné většiny hodnocených projektů.
Bližší informace o soutěži a galerii Marketérů minulých ročníků najdete na www.cms-cma.cz

Na snímku Jitka Vysekalová a Vladimír Zubričan se symbolem Marketéra roku 2015

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3