INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Brzy bude vyhlášen Marketér roku 2015 a nositel Velkého modrého delfína. Tato událost probíhá již pojedenácté pod patronací Philipa Kotlera, kterému odborná veřejnost neřekne jinak než světový guru marketingu. Při této příležitosti řekl P. Kotler povzbudivá slova na adresu soutěže, jejímž mediálním partnerem je Prosperita.

Vážená Česká marketingová společnosti,vážení účastníci soutěže Marketér roku 2015!

Rád se hlásím ke spolupráci s Českou marketingovou společností a s potěšením  již po jedenácté přijímám záštitu nad soutěží, u jejíhož zrodu jsem stál, soutěží, ve které se uděluje titul Marketér roku a  oceňují jednotlivé významné osobnosti v České republice za úspěšnou práci v oblasti marketingu.  
Marketing představuje  jedinečný fenomén světové ekonomiky. Pro mne osobně je marketing motorem kapitalismu, protože nabízet  na trhu velké množství různých výrobků a služeb v  kapitalismu nestačí,  ale je potřeba mít  vynikající marketing, který přivede dostatek zákazníků ke koupi tohoto zboží. Poptávka musí  být na úrovni nabídky, jinak se ekonomika propadne do recese.

Nejlepší marketing je víc než taktika prodeje, neboť předchází vlastnímu vývoji produktů. Marketéři pomáhají firmám v procesu rozhodování, na které trhy se mají zaměřit a jaké produkty a služby tam nabízet. V případě, že se marketéři na těchto rozhodnutích nepodílejí, ale daná firma je pouze požádá o pomoc při prodeji toho, co  dělá, ochuzuje ve výsledku taková firma sama sebe. Marketing musí být součástí strategického týmu, protože právě marketing má k dispozici velké znalosti týkající se potenciálních zákazníků a jejich skutečných potřeb včetně toho, co jsou ochotni za řešení těchto potřeb zaplatit.

Z tohoto důvodu považuji za velmi vhodné oceňovat osoby, které vnímají marketing jako dynamicky se rozvíjející obor, odpovídajícím způsobem jej aplikují a v daném roce se zasloužili o jeho zviditelnění a efektivnost. Je třeba uvádět konkrétní jména těch, kteří uspěli v marketingové praxi a dávat je za vzor všem ostatním.
Skutečnost, že soutěž probíhá již jedenáctým rokem, svědčí o tom, že je u Vás dostatek odborníků se schopnostmi pracovat a uspět na poli marketingu, a že tyto osoby si plným právem zaslouží veřejné uznání a ocenění této práce.
Srdečně blahopřeji novému nositeli titulu Marketér roku 2015  v České republice a všem dalším oceněným za dosažené úspěchy v oblasti marketingu . Také bych rád upřímně pogratuloval České marketingové společnosti za udržení tradice, kterou tato soutěž představuje.  Přeji Vám všem hodně úspěchů v osobním životě a také ve Vaší marketingové profesi.

Philip Kotler

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3