INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Učitelé základních a středních škol, odborníci z řad školství a podnikatelského sektoru se v úterý 19. 9. 2017 v Praze sejdou na konferenci Finančně gramotná a podnikavá škola, která se uskuteční v rámci projektu Finanční gramotnost do škol. Ten realizuje o.p.s. yourchance, hlavním partnerem je Nadace DRFG. Leitmotivem jednání expertů budou nové trendy ve vyučování finanční gramotnosti na školách a rozvoje podnikavosti. Tématem bude i bližší spolupráce odborníků a podnikatelů se školami.

Dopoledne bude patřit odborným přednáškám. Budou představeny úspěšné koncepty fungování výuky finanční gramotnosti na školách. Na těchto success stories budou přednášející ilustrovat, jak nejlépe vytvořit prostředí, ve kterém bude vyrůstat finančně gramotná a podnikavá mladá generace. Součástí dopoledního programu bude také slavnostní křest knihy Finančně gramotná a podnikavá škola, již aktuálně vydává yourchance, a která slouží jako metodická příručka pro učitele základních a středních škol v oblasti rozvoje finanční gramotnosti a podnikavosti.

Odpoledne bude zaměřeno na interaktivní část a individuální konzultace učitelů s přednášejícími a vystavujícími subjekty, které budou prezentovat nástroje vzdělávání 4.0. Na závěr budou předány certifikáty Finančně gramotná a podnikavá škola, které uděluje yourchance o.p.s.

Pokud máte zájem o akreditaci na konferenci, která se uskuteční od 9:00 v budově ČSOB Inspirace na Jungamnnově náměstí 767, Praha 1, prosíme, kontaktujte manažerku komunikace yourchance, Vlastu Holéciovou, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., 775 459 295.

Pořadatelem konference je yourchance o.p.s. a projekt Finanční gramotnost do škol, strategickým partnerem je Nadace DRFG, partnery konference jsou Nadace ČSOB, Broker Trust a Mercedes-Benz Praha.

Mediálními partnery konference jsou Učitelské noviny a web iprosperita.cz.

O yourchance o.p.s.

yourchance o.p.s. prosazuje potřebné změny v oblasti výuky finanční gramotnosti, principech podnikání a rozvoji podnikavosti žáků základních a středních škol a v oblasti integrace mladých dospělých opouštějících instituce náhradní rodinné výchovy. Zaměřuje se především na rozvoj schopností učitelů vyučovat finanční gramotnost tak, aby ze škol odcházela mladá generace, která má pevně zakotvené principy zdravého finančního rozhodování a připravuje pro to i metodickou podporu. Důležitou oblastí, na kterou zaměřuje yourchance o.p.s. svou pozornost, je podpora mladých lidí odcházejících z dětských domovů a pěstounské péče.

www.fgdoskol.cz 
www.yourchance.cz 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3