INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Učitelé základních a středních škol, odborníci z řad školství a podnikatelského sektoru se v úterý 19. 9. 2017 v Praze sejdou na konferenci Finančně gramotná a podnikavá škola, která se uskuteční v rámci projektu Finanční gramotnost do škol. Ten realizuje o.p.s. yourchance, hlavním partnerem je Nadace DRFG. Leitmotivem jednání expertů budou nové trendy ve vyučování finanční gramotnosti na školách a rozvoje podnikavosti. Tématem bude i bližší spolupráce odborníků a podnikatelů se školami.

Dopoledne bude patřit odborným přednáškám. Budou představeny úspěšné koncepty fungování výuky finanční gramotnosti na školách. Na těchto success stories budou přednášející ilustrovat, jak nejlépe vytvořit prostředí, ve kterém bude vyrůstat finančně gramotná a podnikavá mladá generace. Součástí dopoledního programu bude také slavnostní křest knihy Finančně gramotná a podnikavá škola, již aktuálně vydává yourchance, a která slouží jako metodická příručka pro učitele základních a středních škol v oblasti rozvoje finanční gramotnosti a podnikavosti.

Odpoledne bude zaměřeno na interaktivní část a individuální konzultace učitelů s přednášejícími a vystavujícími subjekty, které budou prezentovat nástroje vzdělávání 4.0. Na závěr budou předány certifikáty Finančně gramotná a podnikavá škola, které uděluje yourchance o.p.s.

Pokud máte zájem o akreditaci na konferenci, která se uskuteční od 9:00 v budově ČSOB Inspirace na Jungamnnově náměstí 767, Praha 1, prosíme, kontaktujte manažerku komunikace yourchance, Vlastu Holéciovou, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., 775 459 295.

Pořadatelem konference je yourchance o.p.s. a projekt Finanční gramotnost do škol, strategickým partnerem je Nadace DRFG, partnery konference jsou Nadace ČSOB, Broker Trust a Mercedes-Benz Praha.

Mediálními partnery konference jsou Učitelské noviny a web iprosperita.cz.

O yourchance o.p.s.

yourchance o.p.s. prosazuje potřebné změny v oblasti výuky finanční gramotnosti, principech podnikání a rozvoji podnikavosti žáků základních a středních škol a v oblasti integrace mladých dospělých opouštějících instituce náhradní rodinné výchovy. Zaměřuje se především na rozvoj schopností učitelů vyučovat finanční gramotnost tak, aby ze škol odcházela mladá generace, která má pevně zakotvené principy zdravého finančního rozhodování a připravuje pro to i metodickou podporu. Důležitou oblastí, na kterou zaměřuje yourchance o.p.s. svou pozornost, je podpora mladých lidí odcházejících z dětských domovů a pěstounské péče.

www.fgdoskol.cz 
www.yourchance.cz 

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3