INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

brych3S novým produktem - systémem HELIOS Nephrite, určeným především pro velké firmy - přišla na podzim letošního roku na trh společnost Asseco Solutions. Současně nastoupil i nový produktový manažer, který je za něj jeho uživatelům i potenciálním zákazníkům odpovědný. Jmenuje se Jiří Brych (naroz. 1987).

Před svým nástupem do Asseco Solutions prošel několik zaměstnání, kde pracoval na různých marketingových pozicích. Jeho první zkušeností byla firma AAA Byty.cz. Poté následovaly společnosti Mladá fronta, EFIN či Edenred nebo start-up Fidoo. Jeho přáním vždy bylo pomáhat firmám s využitím digitalizace nejrůznějších produktů. To jej také nakonec přivedlo do společnosti Asseco Solutions, která je producentem podnikových informačních systémů Helios.

„Do společnosti Asseco Solutions mě přivedla touha pomáhat firmám pomocí informačních technologií. A myslím, že zde je skutečně to pravé místo, protože informační systémy HELIOS prostupují celou firmou, a tak je kýžený dopad nejviditelnější. Prostě ideální místo, jak měnit svět…,“ říká Jiří Brych.

Kromě práce pro Asseco Solutions se zabývá také výukou marketingu na Vyšší odborné škole České unie sportu.
Mezi jeho koníčky patří různé sportovní disciplíny, ale v současné době především jeho dvě malé děti.

Asseco Solutions 

Asseco Solutions, a.s., je největším producentem podnikových informačních systémů na českém a slovenském trhu. Letos oslaví už 30 let od svého vzniku. Softwarová řešení z její produkce jsou distribuována i na dalších trzích v rámci střední Evropy. Společnost se zabývá nejen vývojem, ale také implementací a podporou specializovaných systémů pro organizace všech velikostí v nejrůznějších oblastech jejich působení. Produktové portfolio sahá od informačních systémů pro nejširší spektrum podniků, zabývajících se výrobou, obchodem či službami, přes produkty pro oblast veřejné správy, až po produkty pokrývající specializované potřeby firem, jako např. ubytovací a stravovací zařízení. Všechny produkty jsou doplněné širokou nabídkou služeb a partnerských řešení. Kromě základních modulů a funkcionalit poskytují též aplikacepro jednotlivé oblasti podnikání, tzv. „oborová řešení“. Asseco Solutions je nositelem certifikátu kvality ISO 9001:2015 a je členem nadnárodní skupiny ASSECO Group. Obrat Asseco Solutions, a.s. za poslední fiskální rok 2019 činil 593,8 mil. Kč a ke konci tohoto roku v ní pracovalo celkem 343 osob. 

Poslání společnosti Asseco Solutions 

Pomáháme firmám, aby byly úspěšné v jejich podnikání. Díky našim službám se mohou plně věnovat svým aktivitám, starost o informační systémy přenechávají nám. V každém okamžiku ctíme vztah s našimi zákazníky i pracovníky, lpíme na pověsti důvěryhodného partnera. 
Bližší informace naleznete na www.AssecoSolutions.com 

Skupina ASSECO  

Skupina ASSECO byla založena v roce 2004 vytvořením strategického partnerství mezi Asseco Poland (bývalý Comp Rzesów) a Asseco Central Europe (bývalý Asset Soft). Asseco Group má zastoupení ve více než 55 zemích světa a je šestou největší IT společností v Evropě.
Mateřská společnost Asseco Poland S.A. je největší IT společností kótovanou na Varšavské burze cenných papírů. Ekonomicky patří k nejsilnějším evropským softwarovým společnostem – v roce 2014 se umístila na šestém místě v žebříčku The Truffle 100, který analyzuje 100 nejúspěšnějších softwarových společností na základě kategorie výnosů z vlastního softwaru.  

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3