INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Daria MarsSpolečnost Mars, jeden z největších světových výrobců cukrovinek, žvýkaček a krmiv pro domácí zvířata, oznámila jmenování nové ředitelky Lidských zdrojů pro středoevropský tým. Od 12. října se k týmu v Praze připojila Daria Maslovskaya, která je zodpovědná za čtyři země v oblasti Mars Multisales, včetně České republiky.

Daria Maslovskaya je zkušená profesionálka v oboru. Její kariéra je ukázkovým příkladem snahy Marsu rozvíjet talenty svých spolupracovníků. Za dobu 13 let, které Daria strávila ve společnosti Mars, měla možnost pracovat v různých oblastech, pozicích a regionech a zastávala řadu vedoucích rolí v oblasti Lidé & Organizace (jak Mars označuje lidské zdroje). Poslední tři roky pracovala jako ředitelka v Rusku a Bělorusku ve společnosti Royal Canin, která je součástí podnikání Marsu.

Ve své nové pozici ředitelky pro lidské zdroje bude Daria zodpovědná za čtyři země v regionu Mars Central Europe: Maďarsko, Slovensko, Česká republika a Rumunsko. Do týmu pro střední Evropu přinese cenné zkušenosti, jelikož ve svých předchozích funkcích měla na starosti agendu i organizaci ruského podnikání, které velmi rychle roste.

„Mars má jedinečnou firemní kulturu, která klade velký důraz na pohodu a profesní rozvoj spolupracovníků, jak říkáme našim zaměstnancům. Všichni máme příležitost růst, což znamená, že máme také příležitost se neustále učit a budovat svoji kariéru. Zároveň máme možnost zkoušet nové oblasti, pozice a regiony. Velmi se těším na další krok v mé kariéře, díky kterému se připojím k úžasnému týmu společnosti Mars Central Europe,“ komentuje Daria Maslovskaya.

Daria Maslovskaya je původem z Ruska, rozmanitost národností v týmu středoevropského vedení se tedy opět zvyšuje. Velký důraz je také kladen na genderovou rovnováhu. V současné době tvoří polovinu členů vedoucího týmu ženy.

Společnost Mars v České republice a střední Evropě

Společnost Mars vstoupila na český trh v roce 1992. Od roku 2016 jsou její aktivity na českém trhu zastřešeny organizací Mars Multisales Central Europe, která propojuje český, slovenský, rumunský a maďarský trh. Se svými více než 500 zaměstnanci (zvanými spolupracovníci) dnes působí ve třech kategoriích: segment cukrovinek (čokoláda, žvýkačky a cukrovinky), potraviny (omáčky a rýže) a výživa pro domácí mazlíčky. Kromě toho Mars v regionu provozuje dvě ze svých největších továren. V Poříčí nad Sázavou v České republice funguje jeden z největších výrobních závodů na výrobu nečokoládových cukrovinek v rámci celé společnosti Mars a také středisko vývoje cukrovinkových produktů, v Maďarsku pak továrna v oblasti Csongrád-Bokros produkující krmiva a pochoutky pro psy.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3