Na pozici finanční ředitelky (CFO) je jmenována s platností od 1. února Lenka Dušková. Současně se stane členkou nejvyššího vedení společnosti Albert. Předtím zastávala pozici ředitelky obchodního kontrolingu ve finančním oddělení. Na pozici střídá Luciana Vilau, který se stává novým viceprezidentem pro strategii regionu střední a východní Evropy.
Lenka Dušková si vybudovala úctyhodnou kariéru jak ve společnosti Ahold Delhaize, tak mimo ni. Před svým nástupem do společnosti Delhaize ve Spojených státech amerických působila na řadě finančních pozic. Profesní zkušenosti získávala také na maloobchodním trhu v Bulharsku. V roce 2015 se vrátila do České republiky a připojila se k finančnímu týmu v Albertu.
Na Albertu oceňuje jeho důraz na společenskou odpovědnost a je také členkou dozorčí rady Nadačního fondu Albert. „Jsem ráda, že se této oblasti aktivně věnujeme. Kromě důrazu na snižování potravinových přebytků řešíme recyklaci obalů, testujeme prodej vybraného sortimentu do vlastních obalů, velkým tématem je také rychlé snižování uhlíkové stopy. K těmto oblastem mohu přispívat ze své nové pozice, ale také jako členka dozorčí rady našeho fondu,“ popisuje Lenka Dušková.
V soukromém životě ráda cestuje a poznává nové kultury, způsob jejich života, s čímž souvisí poznávání lokální kuchyně. Baví ji nově vznikající koncept foodiness.
O Albertu:
• Obchody Albert působí na českém trhu více než 30 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
• Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
• Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 20 000 zaměstnanců pracujících na různí pracovní úvazky.
• Společnost nabízí široké možnosti profesního uplatnění v rámci obchodů, distribučních center i centrály. Při získávání praxe na prodejnách spolupracuje Albert s učni. V rámci programu letních stáží Summer Internship si už více než 13 let mohou nadaní vysokoškoláci vyzkoušet práci v mezinárodní společnosti. Program „Do Alberta na praxi“ pak umožňuje získat pracovní zkušenost formou placených brigád také mladým lidem ze sociálně ohroženého prostředí.
• V rámci péče o zaměstnance poskytuje Albert svým zaměstnancům řadu benefitů, které zahrnují například stravenky, rekondiční volno, příspěvky na dopravu, na penzijní spoření či na sport a wellness.
• Albert se intenzivně věnuje oblasti zdraví zaměstnanců, organizuje preventivní programy a poskytuje další benefity v oblasti zdraví. Během pandemie spustil Linku pomoci, která se věnuje různým dotazům spojeným s koronavirem, ale i z oblasti psychologie či financí.
• V roce 2021 Albert založil interní skupinu pro mladé – YAD a aktuálně zakládá spolek pro zaměstnance vyšší věkové skupiny – Zkušená Albert.
• Desítky zaměstnanců nastartovali svou profesní dráhu ve spoečnosti už před více než 25 lety. V roce 2018 Albert představil interní Klub 25, do kterého každý rok přivítá kolegy pracující ve společnosti více než čtvrt století.
(tz)