INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pavla Hobikova SazkaJako šéfka externí komunikace ve společnosti Sazka nastupuje od února Pavla Hobíková. Přináší několikaleté zkušenosti s vedením PR a externí komunikace z e‑commerce skupiny Mall Group, operátora T-Mobile či maloobchodního řetězce Globus. Ve své nové roli bude mít na starosti kompletní externí komunikaci včetně přípravy PR kampaní a eventů a bude také vystupovat jako mluvčí firmy.

Hobíková přichází z e-commerce skupiny Mall Group, kde tři a půl roku působila jako PR manažerka a tisková mluvčí. Zodpovědná byla za rozvoj externí komunikace a mediálních vztahů skupiny v šesti zemích včetně komunikace prodeje skupiny polskému Allegru. Před působením v Mall měla na starosti vztahy s veřejností u mobilního operátora T-Mobile. V letech 2012-2018 vedla externí komunikaci Globus ČR, kde byla zodpovědná také za CSR aktivity společnosti.

V Sazce povede Hobíková tým externí komunikace. Zodpovídat tak bude za tvorbu a realizaci strategie externí komunikace, budování vztahů s médii i oblast produktového PR nebo krizové komunikace. Jejím úkolem bude také zvyšovat povědomí o širokém portfoliu Sazky, kam spadají nejen loterie a kurzové sázení, ale i online zábava, virtuální mobilní operátor nebo doplňkové služby na více než 7 800 prodejních místech v Česku. Komunikační podporu bude poskytovat také rozsáhlým sponzoringovým a CSR aktivitám Sazky v oblasti sportu a esportu nebo aktivitám společnosti v oblasti zodpovědného hraní.

„Sazku vnímám nejen jako tuzemskou sázkovou jedničku s dlouhou tradicí, ale také firmu, která skvěle vnímá společenské trendy a potřeby svých zákazníků a dobře si uvědomuje závazky, které vůči nim má. Jsem ráda, že se budu moci podílet na komunikaci celé řady inovací a unikátních řešení, kterými Sazka ovlivňuje budoucnost zábavy,“ doplňuje Pavla Hobíková, manažerka externí komunikace ve společnosti Sazka.

Díky svým zkušenostem v oblasti CSR bude Hobíková vytvářet také komunikační podporu společnosti v oblasti udržitelnosti a společenské zodpovědnosti. Sazka dlouhodobě podporuje český sport od olympioniků přes talentované mladé sportovce až po sportování rodin a amatérů. Stále vyšší důraz klade také na zodpovědné hraní, které Sazka v rámci své dlouhodobé strategie dokonce posouvá za hranice povinné legislativy.

Hobíková bude součástí divize vnějších vztahů a udržitelnosti, kterou od loňského roku vede Petr Jonák. Ve své pozici bude úzce spolupracovat nejen se všemi ostatními divizemi Sazky, ale také s mateřskou skupinou Allwyn.

„Sazka nenabízí pouze hravé a inovativní portfolio produktů, ale ovlivňuje také životní styl mnoha lidí v Česku, kterým přináší radost a potěšení. Zároveň s tím se stále více zaměřujeme na odpovědné hraní. Dlouhodobě podporujeme také sport – od toho olympijského přes podporu mladých talentů až po amatérské sportování. Jsem rád, že nám s komunikací těchto témat pomůže právě Pavla, která má mnohaleté zkušenosti jak s technologickými firmami a digitálním prostředím, tak i oblastí retailu,“ dodává Petr Jonák, ředitel vnějších vztahů a udržitelnosti ve společnosti Sazka.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3