INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Novým generálním ředitelem pražské kanceláře MasterCard Europe se stal k 15. 11. 2011 Ing. Miroslav Lukeš, MA, MBA, který má bohatou praxi v oblasti strategického řízení a rozvoje obchodu. Před příchodem do MasterCard Europe působil Miroslav Lukeš v poradenské firmě McKinsey & Company a v GE Money Bank, kde vytvářel strategii.

„Velmi se těším na spolupráci s obchodními partnery i pražským týmem. Bezhotovostní placení má obrovský růstový potenciál, který hodláme nadále rozvíjet. Budeme se soustředit nejen na tradiční platební karty, ale také inovativní platební prostředky. Připravujeme několik novinek a věřím, že na českém trhu společně s obchodními partnery brzy rozšíříme jejich využívání. Jde nám o zjednodušení a zpříjemnění placení pro koncové zákazníky i o rozvoj obchodování obecně. Pro naši práci bude důležité konstruktivní prostředí a nové úhly pohledu," uvedl Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku.

Miroslav Lukeš vedl šest let v McKinsey & Company projekty pro řadu předních společností působících v oblasti finančních služeb, telekomunikací a hi-tech v Evropě a v USA. Soustředil se především na oblast prodeje a marketingu.

O kompetentnosti Miroslava Lukeše svědčí i jeho vzdělání. Prestižní program INSEAD MBA ve Francii absolvoval jako nejlepší student ročníku. Na Vysoké škole ekonomické v Praze získal titul Ing. v oblasti financí a IT managementu a zároveň mu zde byla udělena cena za nejlepší studentskou práci. Během univerzitních studií se s excelentními výsledky účastnil European Joint Studies Programme ve Velké Británii, Belgii a České republice. Je ženatý a má dvě děti.

Brian Lang, který do srpna 2011 vedl pražskou kancelář MasterCard Europe, nyní pracuje jako vedoucího oddělení rozvoje trhu MasterCard v Dubaji.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3